Dysso: Just läsk saker har bara blivit en grej numera men det handlar ju om att inte spåra ut för långt från ämnet. Tycker gott du kan komma med ett resultat så vi iaf har med en HV vinst :)
rådbjer: Men naturligtvis. All sådan dryck hänvisas i denna GB med *läsk* och ingenting annat. Censur kallas det, och är till för alla under 18år. Eftersom det inte finns någon åldersgräns på SpS (som tur är) så blir vi tvungna att ta till sådana drastiska metoder. Jag hoppas att du kan acceptera och rent av uppskatta detta.....
MoK: hur svårt är det för er "experter" då att få rätt. Ni har ju första tjing på de "bästa" resultatenså får vi nöja oss med skrapet som blir över. Inte konstigt ni vinner hela tiden jö
MoK: Nä, jag sträckte mig så lånht som jag bara kan denna gång. Oavgjort och vinst på straffar. Hoppas visserligen att Dragan skall bevisa expertpanelsstatus och klämma in rätt resultat nu.... Som tidigare sagt, vi täcker upp varandra fint ;-)
Man ser ju direkt att utmanarna och experterna ligger på helt olika plan. Experterna tror alla på en målsnål historia medan utmanarna är inställda på målfest.
Klinth: Ännu en gång täcker vi våra siffror ganska fint , en fin serie, Börjar bli tungt med utmanarna dock då dom bara blir fler o fler men vad har det hjälpt hittils :) Som Frölunda supporter tippa jag ALDRIG att VF får stryk
henkebus: Till er i Expertpanelen, skulle vi vanliga dödliga kunna få en liten sammanställning på era tippade resultat så vi vet vad för skrap vi har att röra oss med?=)