Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Slutresultat HV-VF

« · 328275 Till forumet

Sv: Slutresultat HV-VF
Dysso: Just läsk saker har bara blivit en grej numera men det handlar ju om att inte spåra ut för långt från ämnet. Tycker gott du kan komma med ett resultat så vi iaf har med en HV vinst :)
Kommentera

MoK:

Jag tror inte nivån på snacket beror på om ni använder ordet "läsk" eller något alternativt ord, men som du säger .. Det är inte mycket att orda om.

Sitter och klurar på om jag ska kasta in ett tips eller inte, men jag vill inte förstöra eran optimism. ;)
Kommentera

Klinth: Messa mig en förklaring.
Kommentera

rådbjer: Ja, med *läsk* till ;-)

Har väl varit i utlandet ;-)
Kommentera

Dysso: Jepps men så får vi oftast ha en bra lagom niva på snacket oxå. Tycker dock vi kan lämna detta ämne nu och återgå till det nprmala.
Kommentera

Dysso: vi tar bara vårt ansvar :)
Kommentera

Klinth: Hawaiian Tropic är en solkräm. O nu blev jag modererad igen. Vad är detta?

Sen instämmer jag att det är lite väl lågt därinne just nu men det beror på vissa "lokatter".
Kommentera

Klinth:

Ni är hårdare än censuren av filmer för barn under 7 år. :)
Kommentera

rådbjer: Men naturligtvis. All sådan dryck hänvisas i denna GB med *läsk* och ingenting annat. Censur kallas det, och är till för alla under 18år. Eftersom det inte finns någon åldersgräns på SpS (som tur är) så blir vi tvungna att ta till sådana drastiska metoder. Jag hoppas att du kan acceptera och rent av uppskatta detta.....
Kommentera

slashpuppie: Ni utmanade oss så nån fördel skall vi ju ha
Kommentera

slashpuppie: Du måste ju har varit nån annanstans.
Kommentera

rådbjer: Förra säsongen var ni ju svintorra där inne, man riktigt kände vilka sura blickar man fick om försökte vara lite smårolig ;)
Kommentera

MoK: Lägre än låg, tur att vi är så seriösa här ;-)
Kommentera

MoK: hur svårt är det för er "experter" då att få rätt. Ni har ju första tjing på de "bästa" resultatenså får vi nöja oss med skrapet som blir över. Inte konstigt ni vinner hela tiden jö
Kommentera

rådbjer: Tycker den nivån e för låg.
Kommentera

MoK: Nä, jag sträckte mig så lånht som jag bara kan denna gång. Oavgjort och vinst på straffar. Hoppas visserligen att Dragan skall bevisa expertpanelsstatus och klämma in rätt resultat nu.... Som tidigare sagt, vi täcker upp varandra fint ;-)
Kommentera

MoK: Ni är så hockeyfixerade här o resultat stinna, tagga ner o kolla in vårt snack nu i vår gb :))
Kommentera

Klinth:

Man ser ju direkt att utmanarna och experterna ligger på helt olika plan. Experterna tror alla på en målsnål historia medan utmanarna är inställda på målfest.

6-0 runt klockan 21.30;)
Kommentera

Klinth: Ännu en gång täcker vi våra siffror ganska fint , en fin serie, Börjar bli tungt med utmanarna dock då dom bara blir fler o fler men vad har det hjälpt hittils :) Som Frölunda supporter tippa jag ALDRIG att VF får stryk
Kommentera

Klinth: Tjusigt, bara att vänta och se nu då :)
Kommentera

Linnea:
EXPERTPANELEN:
1-2
1-3
2-2
2-3

UTMANARNA:
3-4
2-4
4-4
3-3
1-1
3-5
1-4
4-5
2-5

Hoppas nu att detta stämmer..... Ingen HV seger ;-)
Kommentera

henkebus: Till er i Expertpanelen, skulle vi vanliga dödliga kunna få en liten sammanställning på era tippade resultat så vi vet vad för skrap vi har att röra oss med?=)
Kommentera

Slutresultat HV-VF
Jag sa det första av alla att det kommer bli 5-2 till VF ikväll!! Det är knappast taget va?? Dags att knäppa de som leder med 5-0 på nosen,,
Kommentera

« · 328275