Det var många som trodde på en målsnål historia......jösses så fel det blev.... 5-7......helt ofattbara siffror tycker jag, men så underbart att äntligen få med sig 3 poäng hem, man är inte direkt bortskämd med det.....
Hm, tror inte att det var någon som fick in rätt slutresultat, eller?!
Tjooohoo. Är det sant. En trepoängare på bortaplan. Är det sant. SIcken sista period. 8 mål i en och samma period med två landslagsmålvakter. Dragan är smått konfunderad.
Dragan 2k: Snacka om fel man kan ha. Hade tippat 1-1. Trodde att det skulle bli en målsnål match med tanke på målvakternas form:-) Men istället blir det en av de målrikaste matcherna.
Det var en av få gånger man gläds åt att ha fel, även om det var lite väl nervigt ett tag.
Boråsindian: Allvarligt talat förstår jag inte varför dom visade FBK mot BIF???? Måste ha varit nån skallskada som gjorde att dom visade den matchen. :))
Boråsindian: Japp. Det är bara att utöka den fina vinstraden som finns hemma. Vi får hoppas att våran rad blir bättre detta året. Vi förlorade ju trots allt 2 matcher hemma förra säsongen. :D
Dom två 5 minutersutvisningar var då inte mycket att säga om. Där har vi två "lirare" som jag hoppas inte får spela på ett par matcher, och det gäller både esset i VF och dito i HV .. (inte ens värda att nämnas vid namn efter såna tilltag)
Dysso: Bara att hålla med. Verkligen inte snyggt. Buttending är nog bland det fulaste som finns i hockey. Och Oscar verkar ha gett sig tusan på att vinna den interna utvisningsligan verkar det som. Fick väl en 10:a i förra också.