Slutresultat HV-VF

« · 328727 · » Till forumet

Sv: Slutresultat HV-VF
GuldIndianen: Tänk då på Loui Eriksons antal mål delat på den tid han varit på isen.
Kommentera

Jahapps, då kan man sova gött inatt :).....natti alla VF-lovers ;)...
Kommentera

Lär ju bli lite juniorer som får flyttas upp nästa match,, massa 5min och dylikt,,,
Kommentera

henkebus: Det är väl inga som är direkt avstängda nästa match. Det blir väl bara det vid extremfall?
Kommentera

Alavaara har faan slagit världsrekord nu i utvisningsminuter,,, 5+5+20+20,, va faan gjorde han... åt upp någon eller???
Kommentera

Det var många som trodde på en målsnål historia......jösses så fel det blev....
5-7......helt ofattbara siffror tycker jag, men så underbart att äntligen få med sig 3 poäng hem, man är inte direkt bortskämd med det.....

Hm, tror inte att det var någon som fick in rätt slutresultat, eller?!
Kommentera

då kan man sova lungt inatt då.. och drömma söta drömmar =) nu kanske man kan se på hockeykväll oxå utan att gråta =)
Kommentera

henkebus:

Det står garanterat fel, han har fått 5+20 :)
Kommentera

Tjooohoo. Är det sant. En trepoängare på bortaplan. Är det sant. SIcken sista period. 8 mål i en och samma period med två landslagsmålvakter. Dragan är smått konfunderad.
Kommentera

ja,, annars lär han bli borta någon månad,,
Kommentera

Dragan 2k: Vem är inte det. 12 mål i en match med landslagsmålisar. Det skall bara inte hända. men väldigt roligt är det när VF vinner i alla fall.
Kommentera

Dragan 2k: Får väl passa på att gratulera till segern i en minst sagt udda match!
Kommentera

henkebus: Nu närmade vi oss HV, starkt att ligga 3:a med tanke på att vi har gått så dåligt på borta plan. men nu vänder det förhoppningsvis.
Kommentera

henkebus: Synd att inte Brynäs vann, för då hade det minskande glappet öppåt, varit mindre.
Kommentera

Dragan 2k: Snacka om fel man kan ha. Hade tippat 1-1. Trodde att det skulle bli en målsnål match med tanke på målvakternas form:-) Men istället blir det en av de målrikaste matcherna.

Det var en av få gånger man gläds åt att ha fel, även om det var lite väl nervigt ett tag.
Kommentera

Hm, jag brukar inte se på Hockeykväll då jag tycker det är fruktansvärt dåligt men ikväll får jag nog kolla för att se denna mycket märkliga match.
Kommentera

Sannes:

Med TV4's kvalitet lär vi endast få se typ 3-4 av målen, tyvärr.
Kommentera

Emma: Nu blir det till att kolla på hockeykväll, men det blir väl som vanligt, visar 3-4 mål. Så visar dom ALLT från DIF matchen.
Kommentera

danoj: Skönt att målskyttat har lossnat för Joel nu.
Kommentera

Boråsindian: Man kan ju hoppas på ett undantag den här gången, med tanke på den anmärkningsvärda matchen. Snälla visa alla mål:-)
Kommentera

danoj och Boråsindian:
Det är ju därför jag bojkottar eländet.....men jag hoppas att de visar alla målen då matchen var en konstig historia....
Kommentera

Vf Chefen: :-) jag är såååååååååå ledsen
Kommentera

Boråsindian:
Som den grabben måste ha väntat, nu kommer han att ösa in mål i fortsättningen.....känner det på mig...
Kommentera

Sannes: 3-4 mål, mer visar dom inte. Men skansen kan dom visa längre repotage ifrån, även om det blev mindre mål. Måste ju analysera massa grejer.
Kommentera

Boråsindian m.fl.:

Ett tips är att titta på sportnytt klockan 22, med lite flyt så visar dom lite mål där också.
Kommentera

henkebus: va det inte Acke som åkte på matchstraff??

3 poäng får man glädjas åt.... 7 mål framåt 5 bakåt. Ingen av tränarna kan ju vara direkt nöjda om man säger så.
Kommentera

Dysso: Vi lär få se mera mål där, än på tv4.
Kommentera

MoK: Japp. Acke och sedan även Alavaara. Så det var två matchstraff på två spelare med andra ord.
Kommentera

Dragan 2k: Varför fick dom matchstraff??
Kommentera

Dragan 2k: Då är dom tillbaka i nästa match. Vi behöver nämligen dom. hehe. Annars har vi inga backar kvar.
Kommentera

GuldIndianen: Hoppas vi kan ta revanch på DIF på söndag.
Kommentera

GuldIndianen: Gött att Loui fick göra mål. han kom direkt från utvisnings båset. Det var ett viktigt mål.
Kommentera

Boråsindian: Revansch!!!! Givetvis. Nu skall fjollträsk tryckas tillbaka. Ytterligare 3 poäng hemma blir det. Nu är vi på gång ordentligt.
Kommentera

GuldIndianen: Nu är det snart sporten på 2:an, hoppas att dom visar målen från matchen.
Kommentera

Boråsindian: Acke gjorde en "butt ending" på någon och Jan axel kastade handskarna,,,
Kommentera

henkebus: Inte ett mål visade dom fy fan för TV2.
Kommentera

henkebus: Fy f-n vad dåligt, tv sporten visade inget från matchen. Det var ju trots allt en topp match.
Kommentera

Hoppas att dom visar mera på tv4:as hockeykväll.
Kommentera

Boråsindian: då blir det till att lita på kära 4an då,,,
Kommentera

Boråsindian: Ja man kan ju alltid hoppas i alla fall. Helst skall dom visa all mål.
Kommentera

GuldIndianen: Det tycker jag också, det är ju omgångens topp match. Men som sagt, dom visar väl bara 3-4 mål.
Kommentera

Boråsindian: Allvarligt talat förstår jag inte varför dom visade FBK mot BIF???? Måste ha varit nån skallskada som gjorde att dom visade den matchen. :))
Kommentera

GuldIndianen: Dom gjorde väl smyg reklam för kaffe, antagligen.
Kommentera

GuldIndianen: Otroligt starkt att göra 7 mål på HV, på borta plan. Nu fortsätter vinstraden mot DIF på söndag.
Kommentera

Boråsindian: Japp. Det är bara att utöka den fina vinstraden som finns hemma. Vi får hoppas att våran rad blir bättre detta året. Vi förlorade ju trots allt 2 matcher hemma förra säsongen. :D
Kommentera

GuldIndianen: Det kommer gå bättre hemma denna säsongen än förra, nu gäller det att fortsätta vinna på borta plan. SSK i nästa borta match.
Kommentera

Dom två 5 minutersutvisningar var då inte mycket att säga om. Där har vi två "lirare" som jag hoppas inte får spela på ett par matcher, och det gäller både esset i VF och dito i HV .. (inte ens värda att nämnas vid namn efter såna tilltag)
Kommentera

Dysso: Bara att hålla med. Verkligen inte snyggt. Buttending är nog bland det fulaste som finns i hockey. Och Oscar verkar ha gett sig tusan på att vinna den interna utvisningsligan verkar det som. Fick väl en 10:a i förra också.
Kommentera

Boråsindian: Käre indian det är klart att de visar Sveriges bästa lag :-)
Kommentera

*puh*...det här var ju en match utöver det vanliga. Ni som missade den kan ju lugnt fatta att ni missat nåt helt i hästväg!;)
Kommentera

« · 328727 · »