Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

slutspelsspekulationer

« · 217202 Till forumet

slutspelsspekulationer
Läste tidigare att ni spekulerade lite om slutspelet, och det var ju rätt intressanta diskussioner det där.

Personligen tror jag dock att av de fem lag som verkar vara aktuella för ett möte med VF är nog MoDo, det som man skall se upp med allra mest. Detta p.g.a:

MoDo är just nu ruskigt formstarka (med undantag från några skitmatcher hot och dit på sistone) och det som tidigare nämnts, MoDo är lite av ett slutspelsspöke för VF, minns förra säsongens slutspel, när VF så totalt spelade ut Djurgården, som var stora favoriter mot VF, och sedan torska de mot MoDo i semin. Jaja

Annars så hoppas jag att det blir några som beger sig till den sista matchen för säsongen i Gävle, och ser när de spöar Brynäs.

Själv så har vi planer på att göra ett hockeyspecial i Lokalradion där och intervjua lite Brynäs och VF-spelare, detta kommer att sändas dagen efter matchen, då skulle ni lyssna!!!

Äh, massa skitsnack av mig, men det får ni väl ta.
Kom igen Frölunda, spelledigt nu och MoDo matchen som kommer nu skall bli mycket intressant, förmodligen den mest intressanta av alla kvarvarande matcher.
Kommentera

Sv: slutspelsspekulationer
Att kampen om den 8:e platsen är så pass hård kan också bero på att det ger ökade möjligheter till att få möta Frölunda i kvartsfinal.
Kommentera

oraklet: Då får man väl tycka synd om det laget som inte blir lottad mot oss då =)
Kommentera

Dragan 2k: Tycker mest synd om det laget som får Leksand i kvarten, motståndarlaget lär inte gå till semin utan skador, garanterat.
Kommentera

danoj: Den tränare som det är mest synd om är dock den tränare som skall tvingas analysera SSK's matcher på videotape. Om tränaren inte har tillgång till omåttliga mängder humor och en stor kaffebryggare lär dessa timmar upplevas som oändliga för den stackaren. Å andra sidan kanske man inte behöver analysera mer än några minuter från någon slumpmässigt vald videotape för att dra några slutsatser..
Här är min outsiders inför slutspelet:
SSK, ge dom aldrig ledningen.
HV71, bäst när det gäller ?
Luleå, är spelarna beredda på att betala vad det kostar.
Vad som helst kan hända !
Kommentera

« · 217202