danoj: Jag trodde att det enbart var jag som var lite besviken på dvdn, men det var visst fler.
Det verkar som om dom har slängt ihop dvdn på en kafferast, kunde ha varit fler intervjuer, lite snålt med Conny och Henrik, Carnbäck hade väl inte varit helt fel att ha med, tycker jag.
matsblom: Ja man tycker faktiskt att ett sånt stort bolag som Com Hem borde ha mer pengar att göra en bra video om de svenska mästarna, men enligt vad alla tycker så borde bolaget vara precis nybörjat.
Äääääh..det var ett j*dra tjöt om dvd... klaga på Frölundakansliet att det suger så ska ni se att det blir bättre i framtiden..om nu ni vinner några fler gånger...;0)
emma1: Håller med. Har hängt upp 25 biljetter till nästa säsong på väggen, bara att riva av efter hand. Dessutom förvånar det mig att folk är besvikna på innehållet på DVD'n.....När det är så usel bildkvalitet orkar man knappt bry sig om innehåll... Nåväl, och emedan,,,, min son på 7 år tittar på den nästan varje dag eftersom han inte fick följa med på alla matcherna.
MoK GG: Tja, snabbt vet jag inte om det var. Släppet var den 22:a och jag var inne och hämtade den 23:e. Hoppas bara det inte blir en långsam väntan till den 25:e september kl. 19:00.