Kan vi dämpa snacket om morgondagen? Min feber håller mig hemma från resan jag sett fram emot sen vi först började planera den i somras. Och så har experterna stulit mitt första och andraval vad gäller resultat. Skit vare me´t. Men vi syns om en och en halv vecka..... :-(
westerlind: Det är nog det senare alternativet som gäller. Han påpekar ju dessutom (om man läser ordentligt :-)) att det är Frölunda som hänger dit 4-1.
danoj: Han vilar. Det har ju varit match torsdag, lördag, måndag och torsdag. Dessutom ska han ju spela med landslaget nästa vecka också. Henke får två matcher, förmodligen mot Ryssland på torsdagen och Finland, nästa lördag. Sen är det ju inte fel att Sampan får spela nån match så han inte glömmer av hur man gör......... ;-)
danoj: Enl web radion så har Lisa mailat in och berättat att det står i dagens GP att Henke bara vill vila. Jag fick ingen GP idag så jag har inte läst det själv.
Gött med seger i Scaniarinken trots spel på ungefär 70% av sin förmåga, enligt radiosporten. Men varför ska det behöva bli så jämnt och spännande varje gång? Och så gick min trippel in. Kul.
Klubban Lärking stal mitt tips 2-4.. Begriper inte riktigt hur människan dömer vid 3-4 målet ?? Först blåser han av, sedan höjer han armen för avvaktande, låter spelet fortsätta, det blir mål, han pekar mot mål, åker ut och tittar på video och dömer mål. Förklara detta för mig någon klok människa. heltidsdomare.nu
Huge: Ser man på matchbilderna på hockeyligan, så hör man en avblåsning precis före pucken går i mål. Så kan han med att dömma mål sedan. Stor skandal, Tur att det inte avgjorde matchen.
Boråsindian: Vore intressant att få en vettig förklaring från domarhåll hur han tänker i situationen. "Pebben" var halvt vansinnig, men besinnade sig såpass att han undvek matchstraff, nära, nära..
slashpuppie: jag var med.. :) vågade inte hälsa du kunde bitas så.. :) haha.. måste tacka WWS (Heda, danne, Mok, övriga..) en underbar resa med underbara människor! tack.. minne för livet
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?