Mäster Olof: Jag vill se många mål och fartfylld hockey i Götet på torsdag när man för en gång skull ska dit och kolla. Tror på 6-2 till Frölunda! Salo täpper till i sista när indianerna drar ifrån.
Frasse: Efter att ni dyngade till de lätt berusade VF:arna har jag hört rykten att Ramlösa är den enda tillåtna drycken för VF:are :-) stackars jävlar. De har även varit tvugna att byta ut Treon mot taggtråd så vi får det inte lätt i möra men mitt tips är 1-2 även om det är mer med hjärtat än med hjärnan
Svanru: Ramlösa? Nu skojar du... Det de dricker nu i kombination med taggtråden du nämnde gör att de pissar Napalm!!! (Ett myntat Clintan-uttryck, I eat wire and I pee napalm, vilken film?)
Finns det någon kemist här inne som vet vilken dryck de då förtär? Det borde inte vara Ramlösa...
gud: Snacka om att göra en helomvändning... Skönt med män som är starka i sin tro och principfasta, det är dom som man vet var man har... Som går att lita på... Som står stadigt på jorden... Som har hår på bröstet...
gud: Jag hoppas att vi alla tror, inte som Di Leva då utan mer så där gött och enögt som bara fanatiska supportrar kan.... "Det med min tro på just Frölunda kan vi säkert ta ett snack om.." Tar gärna denna diskussion över en *läsk* vid lämpligt tillfälle ;-)
"Bara slipper djuren i deras handikappsektion som tyvärr har en vana att kasta saker på bortasupportrarna" Verkar ju ganska så barnsligt. Spänn upp erat fina TIK-lakan som ni visade upp sist i Göteborg. Då kanske ni kan skydda er bakom det, och så får de ju samtidigt något att titta på :-)
Hoppas och tror att ni snor poäng från HV71, det skulle ju gynna oss :-)
Linnea: Silvertejp löser det mesta fick tejpa upp min ruta på min bil häromveckan när elhissen kraschade... silvertejp :) Brukar ju tejpa vår WWS flagga i Scandinavium med silvertejp o den rasar ibland... men man lär sej tejpa effektivt. Tyvörr har jag inte fått med mej den nån match hittills.... skandal.
Linnea: Mycke pinsamt men det e fanken jobbigt o hålla på o sätta upp o ta ner denna vareviga match får jag säga :) Det e la bara o skruva upp krokar själv.... en snubbe har satt upp en dubbelkrok hos oss som han hänger sina jackor på :)
Danne_l: Problemet är flaggan e hemma största anledningen jag inte tagit med mej den är ju för att det bara vart torsdags matcher då jag typ kommer 18:55 hinner inte med det då :)
Klinth: Får la anta att det är giltligt skäl... synd o kalla det simskola kanske men plaskskola då hon e ju bara 3år. o 30 minuter i 36 gradigt vatten gör en ganska slöööö....
mok: lek & plask är väl där det börjar. Utan vattenvana är det svårt att börja simma... Och så har dom ju kul också. Vi brukar få ligga i vattnet ett par timmar innan jag lyckas få upp min dotter på torra land igen :-)
Kul som phan att ha lite sådana aktiviteter med sin dotter.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Frölunda - Färjestad slutar 6-2
Ett annat uttryck, myntat under kvartsfinal 1, 2003, på plats i Karlstad om jag inte minns helt fel: Indianer äter vargar......