Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Spelaromsättningen

« · 397881 Till forumet

Sv: Spelaromsättningen
AudibleGiraffe: Hmm. Det var inte Fredrik Johansson jag syftade på förresten utan Jonas Jakobsen som ska lånas ut eller rättare sagt jag hade fel.:-)

Beträffande Jöna står det på Frölundas sajt nästa klubbadress ej angiven. Eventuellt kan kanske ett lån vara aktuellt. Han tror jag inte man släpper.
Kommentera

Dragan 2k: Det tror jag. Jöna blir ingen elitseriemålis. Tror inte han kommer någonsin bli tillräckligt bra.

Näste stormålvakt Frölunda har i sitt juniorled är Joel Gistedt född 87 som är ruggigt bra.
Kommentera

AudibleGiraffe: Har du sett Thomas Innerwinkler någonting från j18 laget? Vad tror du om hans framtida chanser att eventuellt ta en plats i elitserien?
Kommentera

Dragan 2k: Ja, han tycker jag är rätt hyfsad. Bättre än Spångberg som är alltför överskattad. Innerwinkler tror jag mer på än Spångberg iaf.
Däremot om de räcker för elitserien i framtiden är tveksamt.
Kommentera

AudibleGiraffe:
Härligt att du tror på Gistedtgrabben, vi från Uddevalla är ju inte direkt bortskämda med bra hockeyspelare.

Däremot har Munkedal lyckats att få fram både Kalle och Fredrik.
Kommentera

Sannes: Dessutom finns det en 89:a från Munkedal som är kusin till Fredrik som är största talangen därifrån som också kommer lira i Frölunda troligtvis. Han hette Andersson i efternamn, kommer inte på vad han hette i förnamn...
Kommentera

AudibleGiraffe:
Jaha där ser man, har absolut ingen som helst koll på de yngre grabbarna.
Då skall jag se om jag kan leta upp hans namn och följa hans färd framåt.
Kommentera

Sannes: Kom just på vad han hette. Joakim Andersson är det.
Dominerade kraftigt i kvalet till U16 SM.
Kommentera

AudibleGiraffe: En annan intressant spelare som dominerade kraftigt
i U16 kval till Pojk-sm fast totalt annan ort var Thomas Enström också född 89 som är lillebror till Tommy och Tobias. Lite ointressant fakta såhär när man sitter och jobbar kanske för Er Frölundafans.
Kommentera

AudibleGiraffe:
Har aldrig hört talas om den grabben.
Man kanske borde ha gjort det men tyvärr så har jag lite dålig koll på de yngre killarna.
Kommentera

Sannes: Om jag känner igen de namnen så är det Tobias enströms lillebror som det syftas på. Då bör vederbörande spela i MODO/HKH du kanske inte håller kolla på deras 89.lag?
Kommentera

« · 397881