Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

Ståpäls

« · 309314 Till forumet

Ståpäls
Kommer ni ihåg ståpälsen den 7 april? Jag hade samma känsla för en liten stund sedan när jag sträckläste mitt nyinköpta exemplar av "Frölundas guld - en mästerlig historia". Jag kunde helt enkelt inte lägga den ifrån mig innan jag läst färdigt! Mitt tips: skaffa den nu!!
Kommentera

Sv: Ståpäls
mangan:
Den boken får man nog ta och investera vid tillfälle. Säljs den i bokhandeln eller är det enbart via Frölundas shop, nån som vet...
Har dock inte sett den i någon bokhandel "här uppe" hos mig.....med lite tur kanske den kommer hit med....

Man vill ju gärna uppleva 7 april en gång till.......
Kommentera

Sannes: Du kan beställa den på frölundas hemsida.
Kommentera

Sannes: Den säljs som sagt i frölundas webshop och i shopen i Scandinavium. Samt genom Aftonbladet. Om den säljs i bokhandeln vet jag inte, men det kostar ju inget att fråga dem.
Kommentera

mangan och Boråsindian:
Tack för info!
Att man inte tänkte på att köpa boken igår när man nu var i Scandinavium.....hm.....
Kommentera

mangan: Fick allvarlig gäshud när jag blädrade igenom boken och såg bilder o texter. Minnena från denna finalserie och kvällen på Valand sitter djupt inrotat!
Kommentera

MoK: 100 spänn också för boken. Som hittat....
Kommentera

Dragan 2k: Priset är väl milt uttryckt av underordnad betydelse. Precis som med DVD:n så var det här ett "måste köpa" tillfälle....
Kommentera

Sannes: Det har ju iaf det goda med sig att du måste ner och se nästa hemmamatch. För att kunna köpa boken.
Kommentera

mangan:

Tänk vad hemskt, att tvingas till Scandinavium för att se Frölunda spela.
Kommentera

mangan: Hehe. DVD:n köpte man direkt och ser på den faktiskt några gånger i månaden. En må bra film:-) Och ja priset är av underordnad betydelse. Dragan köper allt.
Kommentera

Dragan 2k: Billigt, värt varende krona
Kommentera

« · 309314