FreddanVF: Tror som du att det är "mentalt" lättare för VF att spela på bortais ikväll, och att de inte känner pressen på samma sätt i Kempis som i Scandinavium. Däremot bara måste ju Modo vinna, annars är det ju bye-bye!!!! Och på hemmaplan förväntas man ju dessutom vinna!!!!!
Frasse99: Djurgården?? Skulle inte komma hit och skriva ner ett lag som slagit ut mitt eget året innan med utklassningssiffror. Speciellt inte samtidigt som man förlorat sin hemmafördel i sin egen och klart ser ut att åka ur igen.
Frasse99: Ja men inga mer. Hockeyn är död i stockholm. Ingen publik, Inget spel, och inga resultat. Och sen har vi ju publikredkorden på fotboll också ;o)
Frasse99: Hehe! sant! ... om nu inte Frölunda vinner Guld i år! så har vi iaf Sveriges bästa J20 lag och J18 lag! Båda lagen vann sina serier i år! o nu vankas det slutspel för dom oxå..
Oroar det dig inte att sthlm är på väg neråt till och med i Juniorserierna? Frölunda är på stadig uppgång både i Elitserien och på yngre håll! det kommer vara stor dominans av Göteborg i framtiden!
helloor: Hehe nej jag oroar mig inte för något som INTE är på väg att hända. Som upplysning kan jag tala om att vi är på väg tillbaka till finrummet i både J-18 och J-20 efter det att vi gav upp bägge dessa platser till Huddinge fär några år sedan.
Frasse99: Ja ni har ju inte dominerat sen mitten av 90-talet men du verkar tro att ni fortfarande gör det. Inse fakta - Torpedhockeyn är död. Det räcker att kolla på landslaget.
Frölunda vinner ikväll....... tro mig.......