Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Summering

« · 230171 Till forumet

Summering
Kan bara konstatera följande, frölunda var fullständigt överlägset, matchen skulle egentligen slutat 4-2 , frölunda startade i ett rasande tempo. modo hängde inte med för 5 öre, därför stod det också 2-0 efter 6 minuter.
Sen fick modo häng iom 1-2, samt 2-2, svagt försvarspel av vf.
3-3 målet föregicks av att modo var 6 spelare på banan, FÖRBANNAT svagt av linjemännen att missa detta, då den 6:e spelare fick tag i pucken och assisterade målskytten för modo.
Som tur var skipades rättvisa iom carnbäcks 4-3 mål.
Henke hade inte mycket hjälp på målen han släppte in, han var annars strålande!
Och vilket tryck det var i scandinavium, härligt jobbat frölundafans, ser fram emot samma tryck på fredag!

FRÖLUNDA MOT SM-GULD!!
Kommentera

Sv: Summering
PS:; Oskar Ackeström, du är en klippa!!
Kommentera

danoj: Tyvärr kan jag inte hålla med dig. På två baklängesmål igår köpte Oscar korv.
Kommentera

danoj: Håller med, Oskar gör en kanonsäsong och underbatr med 2-0 i matcher. Bra stämmning i templet igår,hoppas på liknande på fredagen.Det kan tänkas bli en och annan öl också på fredag.Ha det bra alla frölundaiter.....
Kommentera

Patrik Skene: Grattis.. Det verkar som ni kommer att klara av MoDo lättare än vad jag väntat mig.. Bra, fortsätt jobba på så ses vi (Frölunda - Färjestad) i en sten hård final!!
Kommentera

Vargatjutet: Jag börjar bli lite feg skulle det inte vara bättre att vi mötte Timrå. Hör publikens jubel i Götet av den utvecklingen :-))))
Kommentera

svanru: Tänkte just säga det ;) Vågar ni verkligen möta oss i finalen?
Kommentera

« · 230171