MoK: bara för att du inte tycker det e intressant finns det många andra som tycker det e kul att blicka tillbaka på det gångna året o minnas det roliga som hänt,speciellt 2003 som var det året det hände mer än någonsin!! Haja läget :-))
MoK: Om vi hela tiden ska blicka framåt o en krönika bara e rolig för den som skriver den kan vi ju heda sluta skriva matchrapporter o alla ruggit bra krönikor på våra sida oxå,för det har ju redan hänt o det kan ju inte vara roligt!?
Danne:Tyckte de VAR en kanonide med en årskrönika men de var ju vissa som grinade ur så hur kul BLEV det nu!!!!???
Men alla som vill kan ju fortsätta o alla som INTE vill skiter o skriver helt enkelt,jättelätt,eller??
Ja nu var det som så. Forumet är heldött under uppehåll så därför trodde lilla jag det kunde vara trevligt med en lättsam liten tråd. Heda fattade grejen direkt och eftersom vi inte är så fasansfullt många här så hade det inte blivit många inlägg. Så där sprack ditt huvudargument, HA!;)
Men vi skiter i det nu och koncentrerar oss på stenseriösa trådar dag ut och dag in..;)
OBS! Vill inte ha nåt svar på det här inlägget. Anser nån att det bara är svammel beror det på att jag är sjuk och bedrövlig, så hav överseende tack.
millis: KLart andra kan tycka det e skoj men jag lade bara fram min åsikt, trodde man fick göra det utan att bli påhoppad. Men du e ju likadan som mej isåfall eftersom du klankade ner på mitt inlägg. Inget illa ment men vissa kanske finner nöje i att hjälpa andra. :0
millis: Skall du börja klaga på mina inlägg nu oxå? Jag kan slita skriva här om du tycker det är så jävla tråkigt det jag skriver,. Eller så slutar du helt enkelt läsa mina inlägg. Ursäkta mej att jag hade en fråga jag ville ha besvarad.
MoK: Och det händer ju så vansinnigt mycket här inne. Vissa människor kanske vill dela med sig av sina minnen. Är din tråd om finska landslagströjor så mycket roligare då? =)
millis: Gnäller så försbaskat mycke jag vill :) Förstår bara inte varför vi måste fylla gästboken med massa minnesvärda saker... vem e dom minnesvärda för? Oftast bara för den som berättar det. Men visst finns det lite extra kryddade saker kan det ju vara skoj. Bättra att samla upp alla saker på ett ställe och publicera det isåfall. Blir rörigt att läsa sådant här inne.
Jag har väl inte varit på några höjdarmatcher rent spelmässigt när jag åkt på mina bortaresor men jag säger nog att alla resor jag har varit på med WWS har varit riktiga höjdare. Även om resultaten har varit varierande så har jag alltid haft kul.
Senaste Leksandresan hör till dom roligare faktiskt.
En detalj från den förra säsongen som fastnat lite extra är min första bortaresa då jag åkte med Wildwestsupport till Södertälje. Detta skulle visa sig vara startskottet på en underbar säsong som tillslut slutade med ett SM-guld. Matchen i sig var helt värdelös, men vi vann!
När det gäller det hockeymässiga, så är det 1 sak som jag kommer att tänka på. Då insåg man att vi var rysligt bra!
- När Frölunda vann med 3-2 nere i Jönköping! Så bra har jag nog aldrig sett ett Frölunda spela. Kallio, Niklas och Johnson hade sådan lekstuga att det var sanslöst. Otroligt att det blev 3-2, Frölunda var mer överlägsna i denna match än man var 98 när man vann i gamla Rosenlundshallen med 8-2.
SVT:s årskrönika var inte den bästa, men vem bryr sig om det när vi själva kan knåpa ihop en? Tänkte vi i den här tråden kunde plocka fram allt det goda från året som gick. Visst SM-guldet i all ära men visst finns det andra detaljer under säsongen som man minns lite extra. Var och en plockar fram en sak som ni tycker var lite extra helt enkelt.
Som vanligt när jag startar en tråd; Låt fantasin flöda!