MoK: bara för att du inte tycker det e intressant finns det många andra som tycker det e kul att blicka tillbaka på det gångna året o minnas det roliga som hänt,speciellt 2003 som var det året det hände mer än någonsin!! Haja läget :-))
Jag har ett minne från hela säsongen. Efter bortamatcherna när spelarna tackar för stödet under matchen är det alltid lika roligt att se P Ström när han först kollar upp, får syn på WWS och sen bara garvar med hela ansiktet och skakar på huvudet. Ungefär som att han tänker: "de igen, har de inget liv"!
millis: Hehe inget som kan stoppa dej säger du, låter bra det men då syns la vi på buffen eller nått kanske. Annars vet du ju vart ja o Mangan huserar på läktaren. Du o Danne sitter la snett ovanför som så ofta förr och spanar :)
MoK: Jag ska absolut till buffén innan, måste ju sitta och tjöta med er innan. Vi får klara oss utan Daniel imorrn...är fortfarande sjuk så jag avrådde honom från att gå...och jag sitter på O rad 3, måste tänka ekonomiskt nu =)
millis: Ekonomisk måste man vara annars kan det bli tajt. Ni får se till att lösa seriebiljetter till nästa säsong tycker jag. O rad 3.... låter sådär :) Men bättre att vara där än inte alls iofs. Danne sjuk.... ne han e bara klen :)
Dags att bunkra sej framför TVn o slappa sista kvällen innan det e dags att börja jobba... imorgon får man la lägga sej efter hockeyn för att orka upp på Onsdag,
MoK: O rad 3 är faktiskt en underskattad plats...får inte den uppskattning den förtjänar, jag trivs där. =) Men som du säger bättre att sitta där än att inte vara där alls =)
Hehe, jadu. Jag ser och hör allt! Nä men har flyttat nu också så har inget internet på en vecka eller så, så ni kan fortsätta snacka skit från och med ikväll:)
Danne_L: Jasså du har packat väskorna nu och förflyttat dej. Skönt eller? WWS väntar på inbudan till inflyttningsfesten skall du veta. Får du bredband sen med eller?
Danne_L: Kalas bra det att vi är välkomna, nästan så man själv längtar till nästa årsmöte med grillning :) Bara det blir som sist att det regnar på framsidan av huset men ej på baksidan. Fasen va skumt det kändes
Danne_L: Jo han umgås la med sina riktiga kompisar som han brukar säga :) Vi får la se till att alla kan nästra gång. Får skaffa större grill bara :) Såg en häromdagen kostade bara 4000:- + gasoltub.
slashpuppie: Som Danne säger.... krävs lite mer. Dom som var med på årsmötet jobbar alla med hemsidan eller reser extremt mycke o har goda ideer att tillföra.