Lika bra att dra igång tråden nu annars e la risken man glömmer av det. Nära sist i HV mängder av skott men bara ett slank in. Ser bättre o stabilare ut men kan vi rå på TIK i toppen? Ja visst kan vi det nu ser vi till att vinna med dom med uddamålet som dom är så vana vid. 3-2 till Frölunda således.
Jag håller mig neutral eftersom jag bor där jag bor och har rötter där jag har rötterna..... 4 - 4, men Oscar Sundh fixar bonusen till ÄLSKADE TIMRÅ IK. snyggt och galant på ett tennisslag strax utanför målgården......
Satte precis en hundring på seger för bortalaget. Hoppas innerligt de kan vinna för de tre tappra som strax sätter sig i bilen för färd upp till Sundsvall!
Danne_l: Jaså, ni åker upp i vanlig ordning. Imponerande må jag säga! Men då lär vi väl stöta på varann då eftersom även jag gör ett besök i E.ON. Vi syns på blå! ;-)
Dream Team: Klart att man inte missar möjligheten till ett besök i trevliga E-on arena. 75 mil är ju bara runt hörnet. Tippning var det också. Jag kör på det vanligaste resultatet lagen emellan de senaste åren. 2-5 helt enkelt.
mangan: Åker ni ihop? Danne_l @ Elevatornobody Igår kl. 22:34 och ditt mangan @ Mölnlycke Idag kl. 02:21
Isåfall, kör ni trådlöst i bilen??? Annars startar ni knackigt men nästan 4 timmar från Hisingen till Mölnlycke...??? Sen om Danne_l hämtar upp dig i Mölnlycke då kör ni sedan 40 + E4??? Fel, ni måste då vända om och köra Örebro - Västerås - Gävle. Passa er för Örebro - Gävle över Dalarna för den e kortare men kass.... Kör ni rätt det då blir det 782,876 km fin och bra väg till E-On arenas fina parkering....
Frisco: Oftast blev tåg, och då var ju vägen s.a.s gärna förutbestämd och då handlar det ju om det ca. 90 milen. Det är dock runt 72 mil om man väljer att bila över Örebro och Gävle, så resesällskapet från Göteborg, mangan inkluderad, har ju helt rätt.
Dream Team: Sant så sant. Rälsen ligger där den ligger. Blev lite fundersam på avståndet då 90 mil stämmer ganska bra på vägsträckan Göteborg - Örebro - Ludvika - Gävle - Örnsköldsvik.
Dream Team: Började enna undra om avst¨nde växte för varje gång man åker eftersom du har 90 mil o Mangan 72 :) Men jag tror inte Danne skall med om jag inte minns helt tokigt vill säga.
mok: Ja, med tanke på det antal gånger jag åkte sträckan så hade det nog inte varit helt omöjligt då det gärna blev rätt så drygt efter ett tag. Okej, nej, men då får jag väl hälsa på mangan och de andra som åker med upp då, vilka de nu är..?
Frisco: Å jag kunde inte låta bli vägavstånd på www.hitta.se/PlaceDistance.aspx så jag kollade lite och enligt den då.... Gbg - Svall = 723 km Gbg - Örebro - Västerås - Gävle - Svall = 735 km, bästa vägen according to me... Gbg - Örebro - Gävle - Svall = 730 km Gbg - Sthlm - Svall = 849 km
piff:Timrå var alldeles för bra,frölunda hängde inte alls med i svängarna när Timrå trampade upp farten.Sen kör ju också Timrå över många spelare i frölunda på ren tyngd när det blev närkamper.Tycker att frölunda har för dåliga backar dom såg mycket sega ut,osså mycket slarviga i uppspelen!salo kunde inte göra så mycket åt målen,har för lite hjälp!som jag ser det så måste hela laget börja jobba mycket hårdare på isen då menar jag att alla femmor måste gå in å göra skitjobbet!
Danne_l: Vilka tre var det? Då ståplatssektionen var helt fullpackad fick jag tyvärr aldrig tillfälle att gå över och byta några ord med de minst sagt tappra resenärerna.