Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Timrå - Frölunda

« · 681298 Till forumet

Sv: Timrå - Frölunda
Paddan: Underbart att du fortsätter med ditt 1-11 :)
Kommentera

mok:
Nån gång borde det väl sitta!
Kommentera

piff: Då hoppas jag att Frölunda inte spelar i Scandinaium om han tippar 1-11 :)
Kommentera

mok: Förresten känns det jäkligt gott att se att man numera har fullt lag förutom en skadad tränare och en Tom Koivisto som är på väg tillbaks i spel.

Ser riktigt bra ut. Ska bli kul att se i dagens match hur pass väl Krog har hittat sin plats i kedjan med Kahnberg och Joel.
Kommentera

Dragan 2k: Absolut vi behöver dom i det kommande slutspelet så det är viktigt att dom hinner komma in i det hela innan det hettar till.
Kommentera

mok: Man överdriver väl inte om man säger att den bortaklack som nu gästar Scandinavium är relativt beroende av att hemmalaget inte har en sån kväll där allting stämmer till 100%. I det läget kan hemmapubliken vara nog så svåra att överrösta.
Kommentera

Dream Team:

Jo. Fast så är det väl egentligen i alla arenor, här blir det dock kanske lite extra påtagligt eftersom det alltid är mycket folk på plats.
Kommentera

Danne_l: Ja, det var just så jag menade. Dessutom gör väl inte arenans storlek uppdraget direkt enklare.
Kommentera

Dream Team: Visst är det ofta så men vissa klackar har en förmåga att samla fler folk och även att hålla igång hyffsat trots motgångar.
Kommentera

Kanske att man skulle skicka in ett tips så här strax före nersläpp. Vad sägs om 1-1?
Kommentera

mangan: Ajdå o redan nu har du torskat på det :)
Kommentera

Tyvärr såg jag inte hela matchen idag, så jag vet inte hur grabbarna spelade, men att få med sig två poäng tycker jag känns helt okej.

Och ännu mera okej är det att utmanarna fick in ännu ett rätt resultat, om jag har läst sammanställningarna rätt vill säga...

Kommentera

Sannes: Det har du!!
Kommentera

Bonuz:
Med andra ord var det du som klämde i med de rätta siffrorna...

Det enda positiva med denna dagen, var att grabbarna fick två poäng, för annars har det varit en riktig skit tisdag, får se om onsdagen blir bättre...
Kommentera

Därmed har väl utmanarna/övriga en ointaglig ledning i perioden. Dags för expertgruppen att åka på träningsläger igen inför slutspelet.........
Kommentera

mangan:
Träningsläger, tror du verkligen att det hjälper........
Kommentera

Sannes: Ett träningsläger ligger i planeringsskedet. I nuläget väljer vi mellan Bahamas, Aruba och Göteborg.

fullt sponsrad givetvis.

Ska göra en liten bannerjustering inom kort.

För övrigt var det skönt med en fin liten vinst i sudden. Sett över hela matchen känns det väl inte helt rättvist med fler poäng till oss men vi tackar och tar emot.
Kommentera

Dragan 2k: Det närmsta ni kommer Bahamas eller Aruba är väl att dela på en flaska bananlikör i en port någonstans i Göteborg
Kommentera

Paddan:

Jag har lite bananlikör här hemma faktiskt. Öppet hus hos mig, alla utmanare som kommer kommer dock begravas i dammen utanför. På så sätt borde våra vinstchanser öka inför slutspelet.
Kommentera

Danne_l: Frågan är bara när vi ska hinna. Med alla VIP fester och välgörenhetsarrangemang som är inbokade den närmaste tiden så känns det som man skulle behöva en stand-in.
Kommentera

« · 681298