Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Timrå, Norrlands hockeymetropol???

« · 138829 Till forumet

Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
Klinth: Hårt och tufft och 3-2.
Kommentera

SMÅLAND: Tja, det är kul att det går så bra för er, att ni spelar i medgång. Men mot Frölunda tar det slut! Visserligen har VF inte direkt dominerat på bortaplan, men som jag skrivit förut,VF tar detta med ett eller möjligen två mål till godo.
Kommentera

Hälge: Jovisst är ditt inlägg en liten fråga, men tråden hör hemma någon annan stans. Problemet är ju den som lägger in det fel från början. Inget att dra några större växlar på ;-)

Vad tror du om matchen Timrå - Frölunda nu då?
Kommentera

Klinth: Keden gör ett inlägg som direkt syftar på Timrå..... själv är jag hos Er med tanke på matchen i morgon, Timrå -Frölunda.

Ser man ett påhopp som Kelden gör så vill man naturligtvis svara på det. Sorry att det är i eran gästbok. Kritiken är befogad men tordes endast läggas på Keden, vad hade han här att göra!!!!
Kommentera

Klinth:Imorgon kommer ni att få en propp av Timrå IK.....när matchen är spelad skiljer det 6 poäng mellan Timrå och VFHC....
TIK-VFHC 4-2...
FORZA TIMRÅ IK..
Kommentera

Klinth: För din kännedom så har jag inte diskuterat "Timrå vs MoDo eller andra lag från Norrland".

Jag hade bara en liten fråga, men är det så att det stör dig så f´låt så mycket...ska aldrig göra så igen.
Kommentera

DETTA MEDDELANDE ÄR RIKTAT TILL KEDEN, BUCKEN, AMB-41, HÄLGE, och alla andra som kan tänkas vilja diskutera Timre vs MoDo eller andra lag från Norrland.

DISKUTERA DETTA I ERA EGNA FORUM!!!

Ni är välkomna att skriva inlägg här, men låt det då beröra Frölunda på något sätt, så är vi gärna med och diskuterar och kommenterar.

Tack för er förståelse och medverkan

FORZA FRÖLUNDA!!!
Kommentera

Keden: Ber du bucken att kamma sig...?? Du beskriver Timrå som nykomling...??? Ditt hår torde vara så pass stripigt att kamma dig skulle inte ens hjälpa!

För kännedom så spelar Timrå sin tredje säsong i rad i Elitserien!!!
Och det där med att inte kunna mäta sig med Ö-vik är mycket konstigt de spelar väl i lägre div än ES. Eller var det Modo du kanske menade..? I så fall så är Vi ju fortfarande bäst i V-norrland.

Vann vi inte sist kanske, tror även att vi tar minst en pinne på tisdag uppe hos er.
Kommentera

Keden: Inte är väl vi nykomlingar fortfarande, eller..?
Kommentera

Timrå, Norrlands hockeymetropol???
>>bucken>> Kamma dig nu. Ni är nykomlingar (fortfarande), trots en MYCKET bra inledning på säsongen. Ni kan knappast konkurrera med Luleå eller Ö-vik! ;-)

>>Indians>> Blir bara mer och mer imponerad av ert spel! En grym uppryckning från förra säsongen! Då ska man ha i åtanke att VF var riktigt bra redan då. STORT! Men det största med VF tycker jag är coachen, Conny Evenson! Hans inställning och hockeykunnande är fullkomligt unikt!

Själv är jag Modoit och har således haft det mindre kul i inledningen av säsongen. Hoppas att gårdagens match blir något av en uppryckning!

Lycka till i fortsättningen!

Forza Modo!
Kommentera

« · 138829