Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

tolsa

« · 166598 Till forumet

tolsa
Någon som vet ifall våran käre jari tolsa ska vara med imorgon?
Känns faktiskt som om det har fattats någonting dom här senaste matcherna som vi har spelat, vi har ju iof vunnit men med tolsa så är drag kedjan komplett, och alla vet ju hur det går för motståndarna då :)
Kommentera

Sv: tolsa
danoj: Jag vet inte, jag har inte heller hört nått, Men vi får väl hoppas att han är tillbaka. Vore inte fel att få tillbaka honom nu.
Kommentera

BORÅSINDIAN: Enligt vad jag har läst i GP och aftonbladet skall Tolsa vara med i matchen i morgon mot HV.
Kommentera

skalpjägaren: Härligt, då är dagiskedjan komplett i morgon =). Det blir till att bänka sej framför tv:n i morgon.
Kommentera

BORÅSINDIAN: Förhoppningsvis är den ju det, och då får HV se upp...
Kommentera

Fast o andra sidan har ju Kahnberg börjat näta när Tolsa varit borta! Får hoppas att han fortsätter även med Tolsa i kedjan samt att givetvis Tolsa fortsätter som han avslutade innan skadan + att Joel fortsätter som han gjort hela säsongen... puh kan ju fortsätta hur långt in i laget som helst, det tar ju aldrig slut :-) Yeah rock the fuck out of the shitbulls!
Kommentera

RoCkEr: Joel och Kahnberg skall fortsätta näta som vanligt och Tolsa med... alla spelar i samma kedja. LÅter som en jobbig kombination att alla skall göra mål hela tiden :)
Kommentera

MoK GG: Ajaj stackars Hv (om nu Tolsa är med i morgon), Liv kommer ha en ömande högerarm efter att fått plocka ut puckarna från nätet hela tiden :-)

Jag har dock tippat 1-1 så det kan ju inte vara helt sant, tyvärr!
Kommentera

RoCkEr: Skulle vilja säga stackars HV även om inte Tolsa e med...
Kommentera

« · 166598