Sant, Frölunda är inte i någon poängnöd alls, jag är hur nöjd som helst både med poäng och placering i tabellen.
Varken spelarna eller vi supportrar är vana vid att man förlorar två matcher på raken, så jag tror att grabbarna var oerhört nöjda med att de vann idag.
Sannes: Äh, sluta upp med de där bortskämdheterna nu. Inte är Frölunda i nån poängnöd inte. "Bara" andra plats? Ja, vadårå? Ni får ju välja lag i slutspelet den här säsongen, det borde väl göra att placeringarna inte blir så väldigt avgörande. Ja, för de lag som placerar sig på topp-4, i vilket fall.
Kan lossna från fel håll (om man nu håller på frölunda) För Linköpings del kan man ta revanch för förra 6-2. Men den stora frågan är om man vågar skjuta på Salo. inte häller helt säkert att norrena håller klassen och nollan.
Danne_l: Nu ställer Ni skåpet.... 6 - 1 blir det efter det att Norrena har åkt ut för två slashing i motståndarens bakhasor, han gör lixom som han alltid gjort och alltså även gjorde när han spelade i Frölunda..hihi, och sedan åker han ut för kastad club och plock å lite osportslighet lixom..... 6 - 1 och Ni kommer inse att jag e klok....;-)
Problemet ligger inte hos juniorerna. 1: linen är helt under isen, flytta på Kallio! Dragkedjan är inte vassare än ett div.1 dito! Flytta Kahnberg! Hep Stars sköter sig fint i den mån dom är tillsammans. Juniorerna sköter sig excemplariskt. (Inkl backar)
Johnny Odoya behöver nog sitta ett par matcher för att fokusera sig lite!
mok: nu ska vi allt se att d kommer att ordna sig. annars så vet ja inte riktigt vad man ska göra, varken som tränare, spelare eller hejare överhuvudtaget någon som bryr sig.. men dom kommer.. d gör dom
Linnea:
Det är en copycat, jag var Poffa först. Men jag förstår personen ifråga, alla vill ju vara som mig.