Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Utmaningen en flopp som gjort sitt?!?

« · 1118412 Till forumet

Utmaningen en flopp som gjort sitt?!?
Kan bara konstatera att jag själv tappat suget och tippar då jag råkar vara inloggad här och kommer ihåga att göra så. Delar av den s.k expertpanelen tippar nästan aldrig. Det är mer slutresultat än diskussioner om man läser i forumet.

Dags att lägga ner tro? Tyck till...
Kommentera

Sv: Utmaningen en flopp som gjort sitt?!?
Klinth: Personligen tycker jag det är roligt med tippningen. Synd att stora delar av expertpanelen tappat efter denna säsong och inte tippar något.
Nu finns ju möjligheten att tävla i matchtips men där glömmer man ju att tippa så det var bara att lägga ner direkt. :)
Och som det är nu är vi ju inte så många sdom hänger aktivt i detta forum, förutom vid tippning då när många tippar men mestadels utbölingar då. Och Diskutioner blir ju lidande av få aktiva...
Kommentera

Klinth: Det säger du bara för att ni har två poäng ;). Skämt åsido, tippningen är ett roligt inslag. Att det sedan är mer tips än diskussioner är ju svårt att göra någonting åt när antalet aktiva är så lågt.
Kommentera

qslig: Så kan det ju vara ;-)

Kanske att man gör om utmaningen till att handla om vi mot dom, snarare än expertpanelen mot oss mot dom??? Expertpanelen har ju trots allt gått i ide, därav det låga poängresultatet.
Kommentera

Klinth:
Visserligen kommer jag nu in från sidan, och deltar inte i tippningarna - men om jag tillåts att tolka den air som Expertpanelen spridit kring sig, så skulle jag vilja påstå att eftersom de redan är otvivelaktigt de bästa i allt de företer sig - och alla andra redan vet det - så finns det inte någon anledning att återkommande sätta sig på personer som har det svårare i samhället. Det är alltså av ren godhet de undviker att få andra att känna sig förnedrade.

Dessutom är de just nu upptagna med att ha möten och affärsrelationer i jetplan över Atlanten och Indiska Oceanen och The Pacific, och har för tillfället ingenstans att ställa ifrån sig champangeglaset och kaviar-mackan (...Kalles förståss, den där belugan står mig upp i halsen...), och har därför laga förfall att inte logga på och avge tips, som ändå skulle fått den lilla människan att känna sig ännu lite lortigare.

Detta var ju inte avsikten med denna tävling. Avsikten var ju att Frölunda självt skulle inspireras av det stöd Expertpanelen visade dem, och vilket de naturligtvis också gjorde. Det olyckliga var ju att andra människor - mottipparna - kom i kläm.

Kommentera

Metal Guru: Asgarv ;-)
Kommentera

« · 1118412