Frölunda HC

60367 inlägg · 3398 ämnen

vad händer???

« · 332316 Till forumet


vad händer???
man mår ju inte bra att se när frölunda bli klassade av seriens sämsta lag...men de e väll så att frölunda inte är bättre än så...PÅ BORTA PLAN....eller har dem matchen imörn i tankarna...skit samma..ta tag i den matchen nu o vänd de...
Kommentera

Sv: vad händer???
ribba9: Vad håller dom på med?? Henke får ju ingen hjälp alls. Dom kan ju inte ha matchen mot FBK i tankarna. Den är först imorgon, dom måste ju kunna koncentrera sej på dagen match.
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian:
Tur att Henke är på hugget annars hade varit mååånga fler SSK-mål.

Nu är det dags för en "Leksandsvändning"......
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian: jag tvivlar på detta..när man har sett en o lperiod o lite av andra..ser de ju ut som om dem spelar junior hockey..hänger inte med i tempot..henke den enda som räddat ner siffrorna..vet inte vad de står för stunden för stängde av grejerna..mår dåligt o se dem spela så kasst asså...men hoppas att conny kan få liv i gubbarna..så här ska de inte behöva se ut..o ta tag i de i tid..
Kommentera

Sv: vad händer???
ribba9:
det ser ut som dom står och sover på planen och vill att matchen ska vara över så att dom kan tänka på matchen imorgon.
Kommentera

Sv: vad händer???
Ankie: Fy f-n vilken dålig inställning dom har.
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian:
kan bara instämma med dig.
Kommentera

Sv: vad händer???
Ankie: Spelar dom så här imorgon så blir det 2 siffrigt i baken.
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian:
ja med allsäkerhet så blir det nog så.
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian mfl:
Så mycket sämre kan det inte bli.
Vore kul om grabbarna kunde samla ihop sig och avsluta dagens match hyfsat.

Bara att erkänna att Södertälje är bättre på allt, det är därför de leder, så enkelt är det.
Kommentera

Sv: vad händer???
Sannes: Frölunda går inte att känna igen i dag.
Kommentera

Sv: vad händer???
näe det är ju nästan tråkigt att se matchen... jag tycker att det märks att Sundin har maginfluensa...... men det är tur att vi har Henke...
Kommentera

Sv: vad händer???
Sannes: Håller med Sannes. Frölunda blir förnedrade i Scaniarinken. Tusan vad bra dem ser ut att vara Södertälje. Andra perioden framförallt var lysande från deras sida och låt oss säga inte superlysande från Frölundas
Kommentera

Sv: vad händer???
Sannes:
ja det är klart att SSK är mycket bättre än VF men som VF spelar så blir SSK bara bättre.
Kommentera

Sv: vad händer???
ribba9: Jag hoppas verkligen att han kan trolla. Som det ser ut nu så blir det inga poäng i morgon.
Kommentera

Sv: vad händer???
Dragan 2k:
Inte illa att du håller med mig........

Det här med idrott är knepigt, ena stunden blir man utskåpade så man vet inte åt vilket håll man skall titta åt, för att i nästa stund kunna vinna överlägset.
Kommentera

Sv: vad händer???
ribba9:
dom tre pinnarna får dom leta efter de spelet dom har idag så ja vem vet.
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian: nee...de ser mörkt ut idag...men frölunda är ju som bekant två helt olika lag berorende på var dem lirar..så där hämtar jag mitt hopp inför morgondagen o ett kokande kålleseum, som vill se fbk krossas o få tyst på gunanr...de e min dröm om morgondagen ;)
Kommentera

Sv: vad händer???
nu håller iaf jag tummarna att dom vänder spelet
Kommentera

Sv: vad händer???
ribba9: Hoppas drömmen slår in.
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian: de gör dem inte allt för ofta för mej..men om gubben o molnen kunde fixa de imorn vore de ju bra..
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian:
kan man inte få drömma lite.
Kommentera

Sv: vad händer???
Jaha, här kommer man hem från sin kurs, avslappnad och behaglig, i tron att Frölunda ska leda med 10-0 typ.......men ack vad jag bedrog mig. Lika bra att gå och dra täcket över sig :(((.....
Kommentera

Sv: vad händer???
slashpuppie:
ja så kan man och göra det har jag inte kommit på men det var en bra ide.
Kommentera

Sv: vad händer???
Ankie: deppa inte, det står ju 3-2 nu...
Kommentera

Sv: vad händer???
Sibbe:
ja hoppas att det kommer att bli 3-3 nu
Kommentera

Sv: vad händer???
Ankie: Tyvärr får ni ladda upp på nytt till i morgon. Vi drar ifrån, seger imorgon blir det änna tungt för er.
Väl möt till en förhoppningsvis fantastisk match
Kommentera

Sv: vad händer???
Svanru: Vi tar er i finalen ändå =)
Kommentera

Sv: vad händer???
Svanru: Japp. Morgondagens match ser vi fram emot. Förhoppningsvis lika glada efter matchen också. Denna match glömmer vi fortast möjligt. Rättvis seger för SSK.
Kommentera

Sv: vad händer???
Boråsindian: Vi får väl se =)
4-0 i matcher sved i aprilvädret. Jag lovar att FBK kommer ta revansch!
Kommentera

Sv: vad händer???
Det bästa är ju i alla fall när Frölunda får luften att gå ur Färjestad i finalen. Fy fasiken va gött det blir då ;)
Kommentera

Sv: vad händer???
Svanru:
det ser ut så
Kommentera

Sv: vad händer???
Dragan 2k: SSK var taggade och låg på enormt bra tycker jag,. Som sagt rättvis seger. Hoppas bara nu VF inte gräver ner sej krafterna behövs imorgon. DÅ får dom skärpa sej om dom skall hänga med FBK.
Kommentera

Sv: vad händer???
MoK: Det var kanske den matchen dom tänkte på för mycket. Om so vore så borde dom vara extra taggade i morgon. Nu är det dags för våran seger i år mot kaffedrickarna. Med stort hjärta och bra spel vinner vi. Det skall mycket till om vi skall förlora hemma.
Kommentera

« · 332316