Förlust igår det gör matchen imorgon till ännu en extremt viktig match som måste vinnas för var det tajt där nere innan blidde det knappast mindre tajt efter gårdagens matcher. VInst med 4-2!!
mok: Själv sitter jag i en omöjlig sits. Förlorar vi är det ju givetvis tre poäng åt skogen, tre poäng vi behöver. Vinner vi så har jag blivit utlovad något slags cementliknande utomrikiskt tuggummi i håret. Men jag tror jag väljer tuggummit... 4-3.
mok: Det där sved ska du veta=) Det är helt enkelt så att jag vill lära känna motståndarna. Kommer väl alltid nåt gott ur det. Innanför skjortan du vet. Bokstavligt talat.=)
Bonäs norra: Jo man trodde nästan att VF skulle kunna vinna i Sthlm igår när dom ledde med 2-1 men sen en snabb reducering i 3e samt lite utvisningar som ställde till det. Många viktiga matcher för oss denna säsongen. Grymt tajt nere kan likagärnma hamna 11a som 7a känns det som.
P: Just den videon visar en sak som NIemi är grym på. Han retar upp en motståndare tills han blir tokig och drar pp sej matchstraff och själv får han bara utvisning. KLockrent i min mening.
VInst med 4-2!!