Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

VF-FBK

« · 772838 Till forumet

Sv: VF-FBK
Boråsindian:
Då har du lärt dej din läxa och beställt biljetter till nästa match mot FBK eller?
Kommentera

piff: Räcker han beställer biljett till vilken match som helst :)
Kommentera

mok:
Men det är alltid roligare mot FBK, hatkärleken.
Kommentera

piff: Ja roligare är det definitivt för det brukar nästan alla vara en garanti för en bra match men sen e det ju alltid trevligt att se Frölunda spela oavsett-.
Kommentera

Svanru: En vinst e ingen vinst!
Kommentera

mok:
HV hemma var ju sådär lagom trevlig eller hur?

Kommentera

Sannes: Nej men kärleken till lage4t är för stor för att hänga upp sej på sådant :) Skam den som ger sej liksom.
Kommentera

Anders i Budum: En vinst e ingen vinst... får vi inte våra 3 poäng förrän vi vinner en match till då menar du?
Kommentera

mok:
Man kommer ju ihåg lag som Troja Ljungby, Rögle och Vita Hästen i Scandinavium, det var tider det...
Kommentera

Sannes: HElt andra tider :)
Kommentera

piff: Senast jag såg frölunda möta FBk i scandibavium, då bärgades guldet :)
Kommentera

Boråsindian:
Ja det lär ju bli svårt att hitta någon match som mäter sej med den.
Kommentera

Danne_l: Kan det vara ett segerrecept att placera matchens profil på avbytarbänken? Verkar ju som att det funkade denna matchen
Kommentera

Paddan: Vore det inte lättare i så fall att ge Salo titeln "Säsongens Profil" så är väl problemet löst?; )
Kommentera

Linnea: Nänä, så enkelt ska det inte vara. För att det ska bli riktigt effektivt måste ni bänka nya spelare varje match. Fast, det kanske ni gör redan ;)
Kommentera

Paddan: Tror lite på din teori för oftast den spelare som vart matchens profil har inte gjort årets match om man säger så :)
Kommentera

mok: Det är väl änna kul att ni inte har deppat ihop totalt. Tänk vad lite det behövs för att muntra upp er :-)
Det är väl som när Norge slår Sverige i något hm det kallas nött något med lillebror tror jag. kanske någon kan hjälpa mig :-)
Kommentera

Svanru: Nej ingen kan hjälpa dej nu för ingen vet vad du snackar om :) Som jag sade efter matchen i LÖrdags värst vad man kan bli glad för lite ibland. Så glad har man nog aldrig vart för sne seger i omgång 14 eller vad det nu va :)
Kommentera

« · 772838