Det var därför jag tippade 0 - 0 och sedan sade jag till alisandali att 4 - 2 var upptaget men det var det inte sa han eftersom han kollade datumet innan viket jag inte gjorde, Brukar dom inte starta en ny tråd varje match här inne och inte använda en gammal
Blir det inte lite svårt om man tippar i en tråd som är ett halvår gammal? Finns ju massor med olika tips då, så den som rättar måste kolla datum när tipset lades...
knaskamilla: Jag tyckte jag hörde något om att Danne längtar efter att få återuppta sin karriär som betraktare av sina egna skor, så resultatet efter period 1 blir 0-3, efter period 2 står det 1-4 och när slutsignalen gått står det 1-8 till MoDo. Något säger mig att Danne längtar efter Tommy Salos briljanta insatser i Kempehallen.
Jag tror att VIctor Hedman gör 2 mål och får säga hejdå till sin storebror som vinnare efter en 3-1 Seger för Modo och sur Dahlén anser det som ett fall frammåt.
NuMo: Vinner man 7 raka så kan det ju vara ok att få storstryk i en match och sedan ta 7 raka igen... Där behöver Frölunda bli bättre, antalet segrar i sträck hellre än enstaka överlägsna segrar... Men det kommer förhoppningsvis nu.
Danne_l: Vårt försvar var idag inspirerat av den store gurun Apu Nahaasapeemapetilon och hans budskap "Thank You, Please come again!" Konstigt nog så nöjde ni er inte med en återkomst så till slut blev det ganska tjatigt. Sluta med det, är ni snälla!
Danne_l: "och av en konstig anledning kommer varenda Modoit vara spärrad ikväll:)"
Märkligt, jag trodde inte att dina krafter sträckte sig ända ner till rinken utan att de begränsade sig till denna gästbok. Men uppenbarligen får man tacka så mycket för hockeylektionen. Vi kan väl kalla det retroaktiv utdelning, eller något sånt.
Va snälla pöjkar o krossa dessa jävla nolaskogsare i kväll.
Läser gärna i tidningen i morgon att Krizan återigen gjorde en plattis och fick släppa 6 puckar förbi sig. Att Wernblom fick skitsjuka och att Svartvadet fick matchstraff efter att ha tagit domarn på tasken.
spud: Förstår inte alls varför du inte bara håller med mej :) MoDo har vunnit nog nu dags att sätta tillfälligt stopp för detta. Fräöunda skulle behöva vinna en 4-5 matcher på raken för att klättra och visa att dom kan vara stabila under en längre tid.
Tycker att det verkar som om piff (som startade tippningen denna omgång) verkar varit väl medveten om att det var en gammal tråd.
Åtminstone kan man lätt tro det när man läser det som skrevs samtdigt som piff tippade.
Jaja, inget problem för mig, men väl för den som administrerar tippningsligan.