Okej, efter att ha tömt blåsan över Färjestad idag kan det ju inte bli nåt annat resultat än 4-2 på torsdag. En winning streak på hemmaplan som kommer fortsätta ett tag till.
Linnea: 2-3 med 1.12 kvar, menar du väl? Nu överdriver jag såklart en del, men det trodde jag var underförstått.. Men ni var ack så effektiva på de få chanser ni skapade. Vi var nog ändå det bättre laget under 60 minuter.
På tal om inget så blev jag riktigt imponerad av Jonas Ahnelöv, både ikväll och matchen här uppe i lördags.
Var på väg att förbanna mig över hur j-a dåliga Frölunda var ikväll. Men nej, det var Timrå som var fruktansvärt starka! Dom imponerade stort på mig idag. Så täta och starka. Stackars Frölunda hade inte en chans att komma in i zon och skapa tryck! Helt rättvis seger.
Fram till ert 1-2-mål så var det nog en i det närmaste perfekt genomförd bortamatch från vår sida. Vi sabbade ert spel rätt rejält. Tyvärr blottade vi oss lite för mycket (de två enda gångerna i matchen?) under ett par minuter i tredje. Ödesdigra minuter, tänkte man förstås. Nu hade vi väl en del marginal med i slutet, men återigen tycker jag det var helt rättvist att vi vann.
Dream Team: Jag lyckades visst få med ordet "vi" hela fyra gånger i mitt förra inlägg. Det är uppenbart att det är skillnad på vinst och förlust. Vi vann med dom förlorade.. hehe
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?