Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

Widing eller inte?

« · 691707 · » Till forumet


Sv: Widing eller inte?
lingonben: Märks att du inte har nån som helst koll på vad för spealre Niemi är.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mok: Vi får väl se ikväll eftersom Widing får spela
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
65selander: Niemi är inte spelaren som åker runt och slåss även om han nog klarar det rätt bra men han är grym på att få andra ur balans o tänka åp annat än att spela hockey.

Skulle nu Widing när han inser matchen är förlorad ge sej efter Niemi så bevisar det bara hur patetisk han är.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mok: Fast Widing har ju snarare visat hjärta och inställning än att han har varit patetisk, eller?!? Kul att han får spela.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Klinth:

Kommer inte hända någonting idag. Knappast att Widing ger sig in i en fajt eller liknande i Göteborg. Kanske om det var någon av rikstokarna Ledin eller Jämtin, men icke nu.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Danne_l: Precis in åsikt!

Tasigt kaffe Tomas DiLeva!!!

Snart är man på G för nedsläpp ju ;-)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Klinth: Läste du vad jag skrev? :) Ger han sej på Niemi idag om när han inser matchen är förlorad och skall ge igen DÅ är han patetisk,.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mok: Varför skulle han göra det????
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mok: "ge sej efter Niemi så bevisar det bara hur patetisk han är."

Som jag läser det skrev du att han ÄR patetisk.

"Ger han sej på Niemi idag om när han inser matchen är förlorad och skall ge igen DÅ är han patetisk"

En helt annan innebörd och då håller jag med dig till 100%. Det vore patetiskt. Men jag kan ju å andra sidan inte förstå varför han skulle agera på det viset. Det är ju inte direkt hans stil...
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Klinth: Måste du klippa texten ur sitt sammanhang?

"Skulle nu Widing när han inser matchen är förlorad ge sej efter Niemi så bevisar det bara hur patetisk han är."
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Bissett19: För att han e korkad?
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mok: Fortfarande samma innebörd för mig, men ni är ju detta inte svenskalektion så shit the same, jag fattar nu hur du menade ;-)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Klinth: Och det är en jävla tur att det inte är svenskalektion för jag kan ju fan inte stava.....
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Klinth: Hehe hade det vart en svenskalektion tror jag alla hade fått underkännt :) Men gött att du e med mej nu iaf.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mok: " Bissett19: För att han e korkad? "

Det bevisar ju hur smart du är :)

Niemi vågade helt enkelt inte stå upp när Widing kasta handskarna, grymt osmart av Widing men Niemi förtjänade precis det han fick :)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattiaskarlgren: "men Niemi förtjänade precis det han fick"

Vad var det han fick? Vara kvar på isen efter sin tvåminutare, till skillnad mot Widing, eller?
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Dream Team: Niemi är den spelare i ES som är mest katig på isen men när det väl blir slagsmål så viker han sig undan. Snacka om patetiskt :)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattiaskarlgren: TIll och med kaxigare än Jämtin?
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattiaskarlgren: Va fan e katig??
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
FreddanVF: Hehe. Låter bestämt som Östgötarnas variant av tyken - kartig säger man där.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattiaskarlgren: Ja, Widing fick väl övertag rätt snabbt i den här fighten. Ett övertag som ledde till ett matchstraff. Vem tror du var mest nöjd efter att domaren blåst för utvisningar omedelbart efter. Widing som fick spöa upp Niemi, eller Niemi som fick se sitt lag göra mål under Widings femminutare?
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Dragan 2k: Jahopp... trodde han stavade fel på tjatig å katig haha.. Jaja där ser man... Man vaknar upp å lär sig något nytt varje dag.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
FreddanVF: Jag kan vara ute och cykla i och för sig. Precis som jag var när jag inför säsongsstarten 1968-1969 inte trodde att Arne Carlsson skulle vara ny lagkapten för Frölunda.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Dragan_2k: Vem blev ny lagkapten det året? Vem trodde du?
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
FreddanVF: Det var han som blev lagkapten det året. Jag trodde stenhårt på Lars-Erik Sjöberg men han blev det först året efter.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Dream Team: Du har helt rätt. frågan är bara varför Niemi är så kaxig/katig hela tiden och när det väl hettar till så backar han.. feg kille :)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattiaskarlgren: Hade det varit i serien hade Widing fått ordenligt med stryk. Men nu losade ni matchen pga det. Jag fattar inte hur man i Brynäsleden kan se Widing som nån jävla hjälte för det han gjorde? Han borde ju kölhalas istället.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
FreddanVF: Han gav bara Anti-Pussi vad han förtjänade.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Malmen: Jasså och det tycker ni var värt en match i matchserien. Är du säker på att du följer rätt sport... Kanske boxning är något för dig? :-)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
FreddanVF: Okej. Så då menar du att Linköping ska göra precis likadant med Blomdahl då? eller vad killen heter, 2 matchstraff på 3 matcher, dom vann med 4-0 men det spelar väl ingen roll för dig..

Givetvis är han ingen hjälte men han står ju upp för laget och visar att ingen fjolla ska hålla på med en massa skit :)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
FreddanVF: Jag tycker inte det var matchavgörande. Nej boxning är inget för mig men känslor är en del av sporten och om du inte gillar det kan du ju kolla på fotboll eller något annat fjolligt istället.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattiaskarlgren: Linköping är ett betydligt bättre lag... Och sen.. Blomdahl? Vem fan e d?... ungefär så bra är han väl i hockey.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Malmen: Jag älskar hockey och när det tänder till med fajter osv. Men HALLÅ i huvudet. Det står 0-2 och killen tar en fajt som leder till att hans eget lag får spela en man mindre i FEM minuter OAVKORTAT om det blir mål. Hur smart är man på en skala då? Det är ju självmål så det skriker om det.... Men det hyllas man för sen? hahahaha jaja... vi har helt olika syn på hockey tydligen. Men slagsmål i hockey som underhållning jo det älskar jag. Men finns inget jag hatar mer än ONÖDIGA utvisningar.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
wap.hockeysnack.com
GRATTIS FRÖLUNDA och lycka till.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
65selander: Det är bara att instämma: LYCKA TILL!
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
brynästigern: Grattis till semifinal platsen och lycka till i fortsättningen av slutspelet
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Undrar vilka vi får i semifinal. Kvartsfinalen blev ju aldrig någon riktig match. Så fort Honken blev mer mänsklig så försvanna Brynäs force field.

Tack Tigern Tack Selander... Lycka till med silly season vi vill ha er i slutspel nästa år igen :-)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
FreddanVF:

Hoppas ni får Färjestad. Då kan jag njuta när ni tar dom också med 4 - 0 :)

Helst der jag att Modo vinner kvarten men jag tror tyvärr inte det!
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattias - 74:
Om Frölunda ska möta FBK i semin måste LHC åka ur i kvarten...
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
mattias - 74: Då måste Luleå gå vidare... Går LHC vidare får vi LHC och HV får Färjestad... om man ser till hur serierna ser ut idag. Men jag hoppas att Luleå och Modo går vidare.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Grattis till kvartsfinalsegern!
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Då får man gratulera till kvartsfinalsegern.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
En gång räcker. Så otroligt mycket grattis är ni inte förtjänta av :-)
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Jompe: Då passar man på och tackar för motståndet.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Jompe: Det var en sådan varm och fin gest att dubbelgratulationen får vara kvar.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Dragan 2k: Du har förstås inte funderat på hur jag ska kunna möta mina Brynäskollegor efter den dubbelgratulationen?
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Jompe: Oroa dig inte Jompe :) Dom är värda gratulationerna, här kommer en från mig med. Det var klasskillnad!
Ett avundsjukt grattis till att ni har en kille som fattat hur man spelar hockey också, jag tänker på Joel...han gjorde det Brynäsarna borde gjort!
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Jompe: Aha. Du har en poäng. Jag tror dock att de ser storheten i det hela och man tar efter ditt fina och ståtliga praktexempel.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Gusten: Joel är nog kanske den spelare man är mest nöjd med att ha i sitt lag under ett slutspel.

Synd att han med största säkerhet lirar i NHL nästa säsong. Men kul för honom och det är han definitivt värd.
Kommentera

Sv: Widing eller inte?
Dragan 2k:
Ja det är bara gratulera er ni var ju det klart bättre laget , inte direkt oväntat att ni slog oss men hade förväntat mig vi skulle vinna 1 eller 2 matcher iaf men så gick det ju inte
Kommentera

« · 691707 · »