HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

1-X-2

« · 114213 Till forumet

Sv: 1-X-2
OskarB:
Hockeyoraklet är mitt mellannamn...

Brutes 5 poäng luktar tur..så jag
skakar bara av mig startdammet
och snart så ska jag visa er vart
skåpet ska stå..;0)
Kommentera

gud:

Du ligger ju redan efter, precis som de flesta av oss. Brute däremot fösvarar våra färger med starka 5 poäng. :-P
Kommentera

men hallå eller...
ingen ide för er små att fundera på
1x2..för det är jag som tar hem allt..
så vill ni se o lära så gör det..men bli
inte så ledsen över att ni får pisk av
farbror gud...;0)
Kommentera

Dysso:

Dessutom är det betydligt fler matcher i allsvenskan, så det är extra viktigt att ha koll på dem. Man får väl läsa på lite...:-)
Kommentera

OskarB:

Ska allsvenskan vara med så finns nog den risken. Allsvenska supporters har nog mer koll på elitserien än vi har på allsvenskan.
Sen finns som sagt ett visst antal hockeyorakel som verkar ha koll på alla serier.
Kommentera

Dysso:

He he he, underskatta inte dig själv. Själv har man ju aldrig analyserat Allsvenskan något vidare, och det verkar ju vara ett stort inslag i 1X2. Kanske någon allsvensk supporter vinner det hela?
Kommentera

OskarB:

Jodå. Jag lever på hoppet att du eller Et Tu tar vinsten, så kan jag skryta med er sen ;)
Kommentera

Dysso:

Äran ska inte underskattas. "Bragging rights" är bland de bästa priser som finns!! :-D
Kommentera

OskarB:

Vi får väl utlysa något lagom harmlöst pris för vårat lag... Frågan är bara vad. :)

Hoppas dom får tag i nåt kul pris till tävlingen som är för hela HS. Själv tycker jag dock mest det är en kul grej, lär knappast vinna något själv. Jag ligger iofs fortfarande några kronor plus på lången... typ 10 *skratta*
Kommentera

Dysso:

Ja, helt klart ett kul inslag på HS. Annars sitter man ju mest och väntar på att Falcon Rinksite ska börja igen. Där har man tidigare vunnit både hockeybiljetter och ett bordshockeyspel...:-)
Kommentera

1-X-2
Ska bli kul att kryssa lite, fast om vi skulle toppat laget borde jag nog inte ha gett mig in i leken. Tror Et Tu Brute är killen med koll =)

Känns som om chansen att tippa på nåt mindre slumpmässigt sätt ökar när elitserien startar.

Jäkligt kul ide iallafall, hoppas HS utökas med lite fler såna här grejer, får man nåt att göra när man väntar på nya inlägg. ;)
Kommentera

« · 114213