men hallå eller... ingen ide för er små att fundera på 1x2..för det är jag som tar hem allt.. så vill ni se o lära så gör det..men bli inte så ledsen över att ni får pisk av farbror gud...;0)
Ska allsvenskan vara med så finns nog den risken. Allsvenska supporters har nog mer koll på elitserien än vi har på allsvenskan. Sen finns som sagt ett visst antal hockeyorakel som verkar ha koll på alla serier.
He he he, underskatta inte dig själv. Själv har man ju aldrig analyserat Allsvenskan något vidare, och det verkar ju vara ett stort inslag i 1X2. Kanske någon allsvensk supporter vinner det hela?
Vi får väl utlysa något lagom harmlöst pris för vårat lag... Frågan är bara vad. :)
Hoppas dom får tag i nåt kul pris till tävlingen som är för hela HS. Själv tycker jag dock mest det är en kul grej, lär knappast vinna något själv. Jag ligger iofs fortfarande några kronor plus på lången... typ 10 *skratta*
Ja, helt klart ett kul inslag på HS. Annars sitter man ju mest och väntar på att Falcon Rinksite ska börja igen. Där har man tidigare vunnit både hockeybiljetter och ett bordshockeyspel...:-)
Hockeyoraklet är mitt mellannamn...
Brutes 5 poäng luktar tur..så jag
skakar bara av mig startdammet
och snart så ska jag visa er vart
skåpet ska stå..;0)