HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

1-X-2

« · 114389 Till forumet

Sv: 1-X-2
OskarB:

Nej, det är sant, men man måste ha något grundutbud, och det billigaste är för 200, och ger mig då inga kanaler jag inte redan har. Då skulle jag hellre lägga 300 och få några elitseriematcher, lite NHL och annat. För min del är det egentligen enda alternativet.
Dekoder + Canal+ och ppv, eller ingen dekoder alls.

Det ska villigt erkännas att jag inte har undersökt det extremt mycket, så det kanske finns någon annan smart lösning, men inget jag har hittat än.
Kommentera

Dysso:

Du får väl köpa en box då. :-) Då behöver du bara betala för programkortet, vilket väl är en årlig engångssumma.

Nej, telia vet hur man tar betalt. Och de smyghöjer hela tiden lite grand itaget. Skulle byta ut telia i ett ögonblick om jag hade något alternativ, precis som jag gjort med allt annat..:-)
Kommentera

Et tu Brute:

Still going strong, ser jag.. nu har du placerat dig på en andra plats. :)

Själv har jag iallafall höjt mig från mina 0 poäng.
Kommentera

OskarB:

Visste inte ens att man kunde köpa dem utan abonemang faktiskt. Någon aning om pris?

Hade fått höra från andra källor att det inte gick, om man nu inte fick tag på en begagnad.
Kommentera

Dysso:

Ingen aning om pris... Jag tror inte det är många som köpt sig en sådan box.

Ni grabbar är ju grymma på att tippa!! 2a och 3e plats... Själv sladdar jag rejält med en 22a plats. Skönt dock att man håller gud bakom sig. 70e plats återfinns han på. :-D
Kommentera

OskarB:

Den där tävlingen tog en chockerande vändning, men visst ser det fint ut med HV på topp? =)
Kommentera

Dysso: Du är kung på det där. Kanske ska ge mig i maskopi med dig, så att jag kan börja vinna lite pengar på unibet igen...:-)
Kommentera

OskarB:

hehe, njae, tänker inte hjälpa dig att förlora pengar, det klarar du nog lika bra själv. :)
Kommentera

Dysso eller nån annan... Vet ni ifall amn kan köpa JP nånstans i Göteborg? Vill så hemskt gärna ha tag i dagens hockeybilaga i JP!
Kommentera

Patrik87:
gå ner till biblioteket vid Götaplatsen..där har dom den tidningen..
den kan du bara läsa..inte köpa..ska du köpa en JP så kolla kiosken vid kungsportsplatsen..där säljer dom dagstidningar från andra delar av vackra Sverige...
Kommentera

« · 114389