Som GbG:are, dvs göteborgare så skall jag imorgon boka tre sittplatsbiljetter via Ticnet.se. Har aldrig bokat via nätet innan, men jag skall göra det imorgon. Och om jag INTE är felinformerad så släpps biljetterna kl 10:00. Och ajg skall boka till matchen mot Fbk (den 28), dvs, andra hemmamatchen.
Det gäller som sagt tre sittplatsbiljetter. När tror ni jag behöver boka dem? Behöver jag göra det imorgon för att vara säker?
Stämmer att de släpps klockan 10. Jag ska också handla lite biljetter till den matchen, och jag tänker försöka köpa dem imorgon, för säkerhets skull. Jag har faktiskt ingen aning om hur snabbt de går åt, men eftersom det är två tippade topplag som möts kan jag tänka mig att biljetterna går åt relativt snabbt.
Ett lagom vagt svar, någon annan som vet bättre? Jag kommer inte kunna beställa förens på kvällen, räcker det eller ska man satsa på att ringa och boka?
Patrik87: om det är i Scandinavium matchen spelas?? så är det sektion M som gäller för borta supportrar..priset är 120 kr annars så kan du gå in på länktips så hamnar du i Scandinavium och där kan du se hur sektionerna ser ut.. Sektionenera A - C brukar GG stå på
Dysso: Jag tror de har lite olika alternativ att välja mellan. Antingen kan du hämta och betala på matchdagen vid arenan, eller så får du ett bokningsnummer och hämtar ut hos närmaste ATG-ombud. Jag är inte helt säker dock...
Dysso: ett annat sätt är att gå in hos någon som är ett ATG ombud..dom flesta matcherna har dom till försäljning... men då kan det vara bra att veta vart man vill sitta/stå
Vilket som funkar för min del, så det låter bra. Den matchen får inte missas, så det blir väl att ta en paus i jobbet och ringa lite viktiga telefonsamtal runt klockan 10 =)
Problemet var bara att risken finns att biljetterna är slut på nån/några timmar, så det gäller att hinna boka i tid. Jag ska nog lyckas ta mig till ett ATG ombud senare på kvällen. Tack för erbjudandet!
Dysso: hehe..klart att man är snäll med dom yngre.. så ni lär er ett o annat vett..:0)
men får du problem så är det bara att höra av dig..jag kan messa över telnr senare... även om du håller på ett annat lag så kan man hjälpas åt en då..fast hade du hållt på det laget som har köpt en massa så vet fan om jag hade hjälpt dig..;0)
Som GbG:are, dvs göteborgare så skall jag imorgon boka tre sittplatsbiljetter via Ticnet.se. Har aldrig bokat via nätet innan, men jag skall göra det imorgon. Och om jag INTE är felinformerad så släpps biljetterna kl 10:00. Och ajg skall boka till matchen mot Fbk (den 28), dvs, andra hemmamatchen.
Det gäller som sagt tre sittplatsbiljetter.
När tror ni jag behöver boka dem?
Behöver jag göra det imorgon för att vara säker?