HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

Flen

Flen
Är det någon som ska til flen och hejja på hv när då klassar ssk?
Kommentera

Sv: Flen
Självklart ska man till Flen. Det kommer bli skitt skoj :) Hoppas att vi blir många som kommer att stöta och heja fram hv till stor seger över SSK? Jag ber alla som älskar hv att komma till Flen om ni kan få hjälp med transporten. För ju fler vi blir desto roligare blir det....vi syns i Flen

FORZA HV
Kommentera

..vill bara säga till alla som åker ner, detta är min egen synpunkt; tror inte att första träningsmatchen för säsongen blir särskilt organiserad eller välspelad, killarna har ju inte stått på ett par skridskor på bra länge, så jag sparar min laxar tills säsongen ist!!
..HV behöver stöd, så ett stort hjärta för dom som åker ner..
Kommentera

Visst blir det Flen, vi är fyra i min bil. Kom igen nu så inte SSK:arna får dominerna!
Kommentera

Ja visst ska man till Flen. Alla som inte har bestämt sig ska inte tänka så mycket. Åk ner i stället. Det kommer bli skit skoj. Vi ska viss att vi stöttar hv i vått och tort. Vi ska stötta hv så SSK inte har en chans att vinna. Sen ska vi vinna på läktaren också. Så kom ner och vissa att ni älskar hv.
Kommentera

Ja visst ska man till Flen. Alla som inte har bestämt sig ska inte tänka så mycket. Åk ner i stället. Det kommer bli skit skoj. Vi ska viss att vi stöttar hv i vått och tort. Vi ska stötta hv så SSK inte har en chans att vinna. Sen ska vi vinna på läktaren också. Så kom ner och vissa att ni älskar hv.
Kommentera

« · 2587