Sitter och asgarvar (igen) åt mp3'orna med reklamen dom körde på Radio Match...
Fruktansvärt dåliga skämt egentligen, så dåliga att de är hur kul som helst. Hoppas det blir något liknande i år. Nästan så Radio Match borde betala HV för att få sända den reklamen ;)
Har du inte hört dem är det bara att surfa in på HV's hemsida och klicka på "multimedia".
Tyckte det var dags för något att skratta åt efter all denna ekonomi som diskuteras fram och tillbaka =)
Jag kommer ihåg de där. De var upphov till mer än ett garv i vintras. Hoppas de fortsätter. Jag visste inte att de fanns på nätet, men jag ska solklart lyssna på dem igen. Man kanske har missat någon...:-)
Det var ett par man missat faktiskt. Bäst tycker jag var Alla I Klump (AIK), Zetter-berg i sargen, Pågarna från skåne och Norge historian. Det är humor!! *asg*
Håller med om att Skröder dominerar, först sitter man som ett levande frågetecken, sen kollapsar man i en liten hög och försöker sluta skratta utan att lyckas... =)
Skulle vilja veta vad Rasti egentligen avslutade med att säga, ingen som kan slovakiska som råkar läsa detta? *mycket nyfiken*
Dysso: Vart hittar man uppgifter om er laguppställning inför kvällens match? Er hemsida ignorerar den tydligen helt (matchen alltså). Vart diskuterar HVs fans?
OskarB: Patrik87: "Det gör de ju också." OskarB från Torpa-JKPG 2002-09-09 22:00:04
Ett citat av dig Oskar. Du säger att Hv tar 30 % mer per biljett i snitt. Då undrar jag, har du räknat ut det? Jag tror HV tar mer betalt än FBK (det finns det bevis för), men knappast 30 %.
Man kan räkna tvärtom också, och då blir det än värre Stå: HV 43% dyrare (30/70). Sitt 1: HV 54.5% dyrare. Sitt 2: HV 42.9% dyrare. Sitt 3: HV 47% dyrare. Sitt 4: HV 68.4% dyrare. Sitt 5: HV 76.2% dyrare.
Färjestads priser: Stå 70, Familjeläktare(sitt) 110, Övriga sitt 140, 170, 190 eller 210 beroende på plats.
HV71s priser: Stå 100, Sitt 170, 200, 250 320 eller 370 beroende på plats.
Nöjd med svaret? Det var visst ännu mer än 30%, snarare 35-50%, beroende på hur man räknar.
Patrik87: Det låter rimligt. Nu kanske vi äntligen kan avsluta den här diskutionen, jag är ganska trött på jämförelser med Färjestad hela tiden. Det finns 10 lag till i serien.
Fruktansvärt dåliga skämt egentligen, så dåliga att de är hur kul som helst. Hoppas det blir något liknande i år.
Nästan så Radio Match borde betala HV för att få sända den reklamen ;)
Har du inte hört dem är det bara att surfa in på HV's hemsida och klicka på "multimedia".
Tyckte det var dags för något att skratta åt efter all denna ekonomi som diskuteras fram och tillbaka =)