Det tror jag inte han gör, faktiskt. Däremot hoppas jag verkligen att man har något krismöte, eventuellt kallar in någon som kan hjälpa till med den mentala biten. Något måste göras, och det NU!
Portello: Då hoppas du på för mycket... HV är uppenbarligen ett gäng riktiga förlorare, utan vinnarskallar! Titta på Fbk, MoDO, Luleå, DIF, Brynäs, alla kan jobba sig ur en svacka, MEN INTE HV! Och detta är inte längre en svacka! Det är ett stort förbannat pissigt skämt! Nu orkar jag snart INTE mera............
HV kommer nog aldrig bli som FBK och DIF, dvs kunna bygga upp en vinnarkultur!
Nu är du väl negativ, men det tar tid att bygga bort en streckmentalitet från alla HV's år i ES. Det känns som om problemet är att ingen ville inse att det var en kris, eftersom HV's tabellplacering var ok trots förlusterna. Först NU börjar det pratas om kris i HV, vilket det väl egentligen varit i 10 omgångar nu.
Vänder HV det här så är det precis vad HV behöver. En rejäl vändning, som ger självförtroende... Jag hoppas verkligen man iallafall får med sig en poäng från matchen. Då kan det bli riktigt kul att stå på läktaren på Hovet till helgen. :)
Dysso: Jag tvättade händerna, strök dem över pannan, frågade mig själv är detta sant, så kände jag när HV smällde in 5-4 målet. Den skönaste segern denna säsongen!
Et tu Brute: Det står jag fast vid att de är. Om man jämför med andra lag, det ändras inte över en match. Men ett fett steg i rätt riktning var iaf detta!
Det här är det sjukaste jag varit med om!! MIRAKLET I KINNARPS!!!
Och det bästa av allt... SSK har ingenting att skylla på, knappt ens sig själva.
Den scenförändringen som skedde efter Davidssons mål finns ju knappt. Helt plötsligt satt pucken på bladet på spelare med fart. HV kom in i zon och skapade lägen och man gick på mål och jobbade rätt hela tiden. SSK hade ett par vassa kontringar, men Bosse var omutlig.
SSK gjorde 4-0 utan att knappt skapa några chanser. HV bjöd på allt under första halvan. Hur en match kan förändras så är något för psykologer att bita i...