Liv kunde tydligen ha stått idag om det varit panik, men man väljer att låta honom vila för att vara på den säkra sidan. Skönt att höra! Helt rätt att låta Bosse stå i det läget.
Loppan tillbaka, tydligen på G .. Gick på isen med ett stort leende och såg taggad ut. Tyvärr spelar inte Pelle, men det ska tydligen inte vara något allvarligt fel på honom heller. Hoppas verkligen han är tillbaka på tisdag, han behövs mot FBK!
HV har revansch att kräva efter matcher som inte var några höjdare i Södertälje. Lite oroande att Pelle är borta, han gör mycket i försvaret och för inställning. Hoppas att Jämtin, Thörnberg, Melin och Remstam går in och visar att det ska vara hårt och tufft idag redan i första bytet.
Tror inte det är några säkra poäng på något sätt, men om HV gör en bra match så SKA man slå SSK. Hade känts väldigt misslyckat om man hade förlorat idag och FBK vunnit, så man inte får någon match om förstaplatsen mot FBK på tisdag.
Dysso: Hoppas verkligen att ni lyckas att vinna, och jag tror också att ni gör det.Dessutom smyghåller jag lite på DIF i dagens match mot TIK (Svallra inte för Chief ;)
Jag som tyckte det var riktigt illa när vi förlorade med 7 - 2, men då låg vi inte under med mer än 2 - 0 efter hela första perioden. Förstår inte vad som hänt med FBK, deras svacka är värre än vad våran var förra året.
Dysso: Ojoj, ett stort underläge i matchen och enligt SVT-Text också ett jäkligt stort underläge i skottstatistiken. Står tydligen 20-191 i skott efter två perioder. Låter som ett världsrekord ;)
Loppan tillbaka, tydligen på G .. Gick på isen med ett stort leende och såg taggad ut. Tyvärr spelar inte Pelle, men det ska tydligen inte vara något allvarligt fel på honom heller. Hoppas verkligen han är tillbaka på tisdag, han behövs mot FBK!