Jag har startat flera Jani Hassinen-trådar, men här kommer en till... Varför kommer inte Hassinen igång? Han skall ju vara en klass-spelare som heter duga. Men ärlig talat så ser han mest ut som en medioker spelare, hittills... Han var ju tydligen ganska osäker igår, syntes inte till alls mycket enligt Radio Sporten...
När är det dags för nummer 9 att näta? Han är förmodligen tänkt att göra minst 20 mål... Och /Men om detta håller i sig så får vi vara glada ifall han gör ett par stycken....
Varför kommer INTE Hassinen igång??
Jag trodde han skulle vara en dominant spelare, en spelare som kunde kyligt hålla i pucken och slå en smörpass, eller bara trycka dit den i power play...
Varför kommer inte Hassinen igång? Han skall ju vara en klass-spelare som heter duga. Men ärlig talat så ser han mest ut som en medioker spelare, hittills... Han var ju tydligen ganska osäker igår, syntes inte till alls mycket enligt Radio Sporten...
När är det dags för nummer 9 att näta? Han är förmodligen tänkt att göra minst 20 mål... Och /Men om detta håller i sig så får vi vara glada ifall han gör ett par stycken....
Varför kommer INTE Hassinen igång??
Jag trodde han skulle vara en dominant spelare, en spelare som kunde kyligt hålla i pucken och slå en smörpass, eller bara trycka dit den i power play...
Nej-skall han verkligen bli en flopp?