HV71

SHL · 7177 inlägg · 782 ämnen

Johan Franzén

Sv:Johan Franzén
Anders i Budum: ..inte någon reaktion...sover ni?

Anders i Budum: Förstår inte riktigt vad det har med Johan Franzén att göra...

Om jag är laddad? På måndag är det fotbollsderby i stan. Husqvarna FF möter Jönköpings Södra IF på vapenvallen i seriefinalen i division 2 mellersta Götaland. Den matchen känns väl ett par hundra snäpp hetare än HV71-Mora IK i Sala. Ber att få återkomma om någon månad så kanske jag har börjat ladda för hockeyn.

OskarB: Ladda om en månad? Då kan du inte vara vidare hockey intresserad. Själv börjar jag ladda när den gångna säsongen precis har blivit avslutad...

Anders i Budum: Man måste slappa av lite och få distans till det och börja ladda i lagom tid innan för att orka med hela cirkusen igen.

mok: I HV-land finns det mer att leva för än bara hockey. I Mora lever bygden för hockeylaget. Mora visar annars kräftgång i fotbollen, likaså i de flesta andra sporter. Kanske (jag säger kanske) lever skidsporten, mest p.g.a. Vasalopet. Annars finns det inte mycket att hänga i julgranen.

Ungefär som i Göteborg.... ;o)

250kg kärlek: Vasalopet ska naturligtvis vara Vasaloppet.

250kg kärlek: Haha ja men vi saknar ju vasaloppet så vad skall vi skylla på mer då?

Anders i Budum: Jag håller mig uppdaterad, men jag kan inte säga att jag hetsar upp mig särskilt mycket över hur resultaten i träningsmatcherna blir. Nu handlar det om att hitta rätt i formationerna, att hålla sig skadefri och att få upp matchflåset. Resultaten räknas när serien går igång.

Anders i Budum: det behövdes nog lite tändvätska, mot er ska man vinna med mycket mer!

250kg kärlek:

I HV-land finns det mer att leva för än bara hockey. I Mora lever bygden för hockeylaget. Mora visar annars kräftgång i fotbollen, likaså i de flesta andra sporter. Kanske (jag säger kanske) lever skidsporten, mest p.g.a. Vasalopet. ""Annars finns det inte mycket att hänga i julgranen"".

Jo dalahästar:)

mr big: Midsommarstänger? Moraknivar? Knäckebröd? Tunnbröd :)

pontare: Mycket mer? Hörde att det var en jämn match. och med tanke på er förra säsong får ni väl vara glada om ni kommer ovan strecket i år...

« · 565876