HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

JoJo

2325 · » Till forumet

JoJo
Han verkar ha en hel del problem, i alla fall om man ska tyda hans egna presentation av sig själv här på "hockeysnack". Jag har tittat runt en hel del bland olika personer här på denna gemensamma gästboks-sajt. Hittills har jag inte hittat någon mer person med oseriösare och med mer hat än JoJo. Killen hatar mer än vad han älskar, hoppas att du inte lever ut detta hat, det brukar då kunna leva till en hel del obehagliga effekter. Bara att härröra till alla demonstranter i tid och otid som gör utlopp för sitt hat.

Själv har jag aldrig förstått hur folk som man oftast tror är normalbegåvade kan hata idrottsklubbar, hur kan människor lägga ner sin tid på såna här skitsaker. har man inget viktigare att "hata" eller bli förbannad på så måste väl ens liv vara tragiskt?

Inte nog med att killen har problem med sig själv(JoJo alltså), han är ju också kriminell, som de flesta svenskar vet så är det sen en bra tid tillbaka förbjudet i Sverige med "hets mot folkgrupp". När JoJo skriver att han "hatar blattar" så råder det väl ingen tvekan om detta inte skulle klara den "nya" lagen.

Att vara emot svensk flyktingpolitik är en sak som inte har med detta att göra. Vilka personer är "blattar" i JoJo:s Sverige?

Ha en trevlig sommar hockeyvänner, vilket lag eller stad och land ni än kommer ifrån!
Åskan
Kommentera

2325 · »