Huusko tror jag kommer göra en riktigt bra säsong, höja sig från förra.. Ska bli kul att se om man får rätt, men jag tror den mannen har mycket kvar att ge.
Mål för Brynäs och som vanligt ligger Miettinen bakom. Han kommer bli oerhört viktig för Brynäs i år. Det luktar nästan lite Keskinen över honom. Ska bli kul att se honom live framöver...
Trodde inte Hassinen och gänget skulle få så mycket istid som "fjärde" kedja. Fast det krävs kanske inte så många byten för att han ska fixa ett friläge.
Dysso: Ja, det är otroligt viktigt att få ordning på det. Förra säsongen tog vi oss till semi utan vare sig fungerande PP eller BP. Nästan en bedrift bara det...
Dysso: Jag såg det precis. Låter märkligt, HV har ju redan spelat i de nya tröjorna med namn på... Visserligen var Meijers och Arlbrandts namn felstavade, men för det behöver man ju inte byta ut allas tröjor...
"Det blir tyvärr inga femmor eftersom undertecknad ej fått tag på laguppställningar. HV-spelarna har inte namn på ryggen utan det blir endast nummerrapportering på dem."
Apropå det, surfa till hv71.se, klicka på multimedia, och lyssna på mp3'an med just .. Bosse =)
Däremot så måste jag väl erkänna att Liv i sina bästa stunder är ett par klasser över Bosse