Ingen större mening med att försöka försvara sig i andra klubbars gästböcker, brukar bara leda till massa skitsnack. Oseriösa inlägg brukar vara enklast att bara ignorera.
Tror knappast de flesta FBK fans delar Sputniks åsikter.
Dysso: Spelet verkar ändå hyfsat. HV verkar ha tryckt på, skapat ett par chanser och Brynäs tvingas till utvisningar som vi tyvärr inte klarar förvalta. Hoppas vi tröttar ut dem i alla fall...:-)
Där kraschade väl rapporteringen... Hoppas den kommer igång igen.
Håller med... Var helt inställd på en kväll med iallafall lite texthockey för att stilla abstinensen. Att det skulle avslutas när det är två perioder kvar och HV ligger under med 2 - 0 vore ... grymt
Tror det finns ett samband med 230 personer som kollar på hockeysnack. Livsfarligt att köra liverapportering från matcher här verkar det som. Undrar hur många av de 107 inloggade som sitter med Hockeysnack LIVE uppe.. =)
Gott, då var det kvitterat. Det gick snabbt. Blivande årets rookie kandidaten Per Arlbrandt och okänd frilägesskytt. Skulle inte förvåna om det var Arlbrandt igen förresten. Finns ingen i HV jag hellre skulle vilja ha i ett friläge än honom. Grabben har flytande kväve i ådrorna, så kall är han..:-)
Annars verkar det vara omvänt i andra perioden, om man nu kan dra några slutsatser på de här knappa rapporterna (bättre än inget dock, jag är tacksam för det lilla), Brynäs har mer puck och HV kontrar.
Undrar om den sista meningen är förståelig för någon annan än mig...he he
Ja, de stoppsladds-straffarna han slog var verkligen ögongodis. Han lär nog få spela lika mycket som övriga till en början, och jag har en känsla av att han kan göra 4e linen riktigt giftig.
Jo, det hade varit riktigt kul. Tyvärr jobbar jag (kanske är tur det), så jag kan inte få panik och åka upp för att se matchen. HV har en viss revansch att ta där, kan man tycka...
Blir mörkrädd av alla galna fjortisar som dyker upp såfort HS blir omnämnt nånstans. Trots att man vet att det bara är barn, så svider det att se personer som säger sig hålla på HV bete sig som det ser ut i brynäs gästbok nu.
Man kanske borde införa att man inte kan posta med ett helt nytt konto, utan bara efter att man varit registrerad i en vecka? Borde få bort rätt mycket av dessa plötsliga inhopp av folk som inte vet vad ett forum är. Vad tycker du?
Nja, får man inte posta på en vecka tröttnar man nog innan man börjat. Vi vill ju ändå ha en viss tillströmmning till HS.
Jag tror och hoppas att de flesta snart märker att HS håller en hög nivå på diskussionerna och antingen anpassar sig därefter eller vänder sig någon annanstans. En viss inkörningsperiod får man väl helt enkelt ha överseende med. Upprepas det, får man däremot vidta åtgärder för att stävja sabbet...:-) (Någon som kommer ihåg stoppa sabbet kampanjen?:-D)
Stoppa sabbet ja.. Jo, den kommer jag ihåg. Såg dock aldrig någon som helst verkan av den, men det kanske bara var jag som tittade på fel ställe? =)
Njo, det funkar nog hyfsat här på HS sålänge moderatorer tar bort inlägg med låg nivå, och andra ger konstruktiv kritik till de som postar konstiga saker. Som sagt, bara att det svider i mig av att se HV förknippas med folk som skriver med CAPS och postar allt 3 gånger.
Många har funderat på vilket motiv man skulle ha på sin hjälm om man va målvakt,,,,,,stefan liv valde sin mamma!!Vad skulle ni själva ha valt o varför!!?????
Apropå det, surfa till hv71.se, klicka på multimedia, och lyssna på mp3'an med just .. Bosse =)
Däremot så måste jag väl erkänna att Liv i sina bästa stunder är ett par klasser över Bosse