"Det blir tyvärr inga femmor eftersom undertecknad ej fått tag på laguppställningar. HV-spelarna har inte namn på ryggen utan det blir endast nummerrapportering på dem."
Dysso: Jag såg det precis. Låter märkligt, HV har ju redan spelat i de nya tröjorna med namn på... Visserligen var Meijers och Arlbrandts namn felstavade, men för det behöver man ju inte byta ut allas tröjor...
Dysso: Ja, det är otroligt viktigt att få ordning på det. Förra säsongen tog vi oss till semi utan vare sig fungerande PP eller BP. Nästan en bedrift bara det...
Trodde inte Hassinen och gänget skulle få så mycket istid som "fjärde" kedja. Fast det krävs kanske inte så många byten för att han ska fixa ett friläge.
Mål för Brynäs och som vanligt ligger Miettinen bakom. Han kommer bli oerhört viktig för Brynäs i år. Det luktar nästan lite Keskinen över honom. Ska bli kul att se honom live framöver...
Huusko tror jag kommer göra en riktigt bra säsong, höja sig från förra.. Ska bli kul att se om man får rätt, men jag tror den mannen har mycket kvar att ge.
Ingen större mening med att försöka försvara sig i andra klubbars gästböcker, brukar bara leda till massa skitsnack. Oseriösa inlägg brukar vara enklast att bara ignorera.
Tror knappast de flesta FBK fans delar Sputniks åsikter.
Dysso: Spelet verkar ändå hyfsat. HV verkar ha tryckt på, skapat ett par chanser och Brynäs tvingas till utvisningar som vi tyvärr inte klarar förvalta. Hoppas vi tröttar ut dem i alla fall...:-)
Där kraschade väl rapporteringen... Hoppas den kommer igång igen.
Håller med... Var helt inställd på en kväll med iallafall lite texthockey för att stilla abstinensen. Att det skulle avslutas när det är två perioder kvar och HV ligger under med 2 - 0 vore ... grymt
Tror det finns ett samband med 230 personer som kollar på hockeysnack. Livsfarligt att köra liverapportering från matcher här verkar det som. Undrar hur många av de 107 inloggade som sitter med Hockeysnack LIVE uppe.. =)
Gott, då var det kvitterat. Det gick snabbt. Blivande årets rookie kandidaten Per Arlbrandt och okänd frilägesskytt. Skulle inte förvåna om det var Arlbrandt igen förresten. Finns ingen i HV jag hellre skulle vilja ha i ett friläge än honom. Grabben har flytande kväve i ådrorna, så kall är han..:-)
Annars verkar det vara omvänt i andra perioden, om man nu kan dra några slutsatser på de här knappa rapporterna (bättre än inget dock, jag är tacksam för det lilla), Brynäs har mer puck och HV kontrar.
Undrar om den sista meningen är förståelig för någon annan än mig...he he
Ja, de stoppsladds-straffarna han slog var verkligen ögongodis. Han lär nog få spela lika mycket som övriga till en början, och jag har en känsla av att han kan göra 4e linen riktigt giftig.
Ska ett skadat Brynäs kunna stå upp mot ett HV med förstafemman på bänken?
Spänning stiger.. =)
Kan avslöja att det nu står 0 - 0, men HV ryktas ha gjort flest mål på uppvärmingen ;)