Jo, det hade varit riktigt kul. Tyvärr jobbar jag (kanske är tur det), så jag kan inte få panik och åka upp för att se matchen. HV har en viss revansch att ta där, kan man tycka...
Blir mörkrädd av alla galna fjortisar som dyker upp såfort HS blir omnämnt nånstans. Trots att man vet att det bara är barn, så svider det att se personer som säger sig hålla på HV bete sig som det ser ut i brynäs gästbok nu.
Man kanske borde införa att man inte kan posta med ett helt nytt konto, utan bara efter att man varit registrerad i en vecka? Borde få bort rätt mycket av dessa plötsliga inhopp av folk som inte vet vad ett forum är. Vad tycker du?
Nja, får man inte posta på en vecka tröttnar man nog innan man börjat. Vi vill ju ändå ha en viss tillströmmning till HS.
Jag tror och hoppas att de flesta snart märker att HS håller en hög nivå på diskussionerna och antingen anpassar sig därefter eller vänder sig någon annanstans. En viss inkörningsperiod får man väl helt enkelt ha överseende med. Upprepas det, får man däremot vidta åtgärder för att stävja sabbet...:-) (Någon som kommer ihåg stoppa sabbet kampanjen?:-D)
Stoppa sabbet ja.. Jo, den kommer jag ihåg. Såg dock aldrig någon som helst verkan av den, men det kanske bara var jag som tittade på fel ställe? =)
Njo, det funkar nog hyfsat här på HS sålänge moderatorer tar bort inlägg med låg nivå, och andra ger konstruktiv kritik till de som postar konstiga saker. Som sagt, bara att det svider i mig av att se HV förknippas med folk som skriver med CAPS och postar allt 3 gånger.
Många har funderat på vilket motiv man skulle ha på sin hjälm om man va målvakt,,,,,,stefan liv valde sin mamma!!Vad skulle ni själva ha valt o varför!!?????