HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

Semi

« · 866815 Till forumet


Sv: Semi
Vicke_LKPG: TACK HåVe!! För God kamp.
Tsck Mårts o Flygis, för att Ni skakar runt o skickar in huller om buller. Tack Jämtin, Ward o Pat K!
Till slut var det nog erfarenheten o smartheten som avgjorde, det är ju INTE skönspel eller våldsspel som betalar sig.
Vi ser fram mot ett E4-derby!!!!
Kommentera

Sv: Semi
Ja tack, det är synd att hv dras ner i smutsen av att Pat K gör en såndär idiot grej.
Kommentera

Sv: Semi
spud: Kanske ingen slump ändå, HV hade ju redan i serien mest utv.minuter, är ju faktiskt Mårts/Flygarns sak att stävja sånt, men det har de aldrig gjort, bara grinat om att Ward skulle hetat Svensson.
Tycker nästan liiite synd om Ersberg, från det han fick Honken award har det ju bara blivit...shit!O inte nån större hjälp har han fått. Undra just hur skadad han är? Psykiskt måste detta vara djävulskt tungt för han, oerfaren som han är.
Kommentera

Sv: Semi
Grattis till kenta!
Han har ju ett helt klart enastående resultat med hockeybockey klubben Sundsvall/Timrå IF, förkortat STIF.

Ska bli kul att se vad han kan göra med ett topplag!
Kommentera

Sv: Semi

Grattis..

Kul för HV att ni får Sveriges bästa tränare...

Han kommer att bli saknad i Timrå IK..

spud..

Sundsvall/Timrå IF, förkortat STIF..

Hmm..Du kan inte mycket om hockey va??

Kommentera

Sv: Semi
spud: Haha, är den där virriga tränaren något att tacka för?? Hade jag varit HV-fan, så hade jag skämts. Dessutom är Lreif Boork Europas bästa tränare enligt flera experter i media, och isåfall borde väl han även vara Sveriges bästa, inte sant?
Kommentera

Sv: Semi
gud: Jag gissar att Kenta vid 55 tillfällen under grundserien kommer att uttala följande: -Jag är stolt över grabbarna. Har han någonsin sagt nåt mer än så?
Kommentera

Sv: Semi
Frisco:
Jag är stolt över grabbarna.Behöver han verkligen säga mer??
Kan det inte vara så att han är stolt över grabbarna??

Undra vad Harald säger 55 gånger under grundserien/Slutspel??

Faaaan..Domaren är i mot oss igen..
Kommentera

Sv: Semi
Fan va det är dött är på HV sidan då... kom igen nu va!? Ni var inte tillräkligt bra denna säsongen, så upp med humöret och börja skriv lite! Nåt som är posetivt med HV, är att man bytt bort en satans sjuk tränare som tror att HV är världsbäst när dem inte är det, och istället bytt in en tränare som verkar mer förvirrad än dem flesta, en verka vara en tränare som drar i sig ett par glas whisky innan match... så som han svamlar i intervjuer innan match... dyngrak?
Kommentera

Sv: Semi
Jonte321:

Tillräckligt bra för att slå ut Brynäs var dom i alla fall.
Kommentera

Sv: Semi
Ja, det var dem till slut, inget att sticka under stolen med
Kommentera

Sv: Semi
Det var 1 mål som avgjorde... och det är små marginaler, och HV 71 hade dem med sig denna gången
Kommentera

Sv: Semi
Jonte321: Spelar ingen roll om HV så hade vunnit så hade det inte skrivits mer här... få HV supporters här helt enkelt.
Kommentera

Sv: Semi
Okej, synd för dem få HV-fans som ändå är medlem i "hockeysnack"
Kommentera

Sv: Semi
Grattis till Mikko.
Sista spelaren jag skulle velat släppa iväg.
Å andra sidan - 250 i månaden vet i fan om jag skulle vilja ha honom för.
Kommentera

Sv: Semi
distanserad: ne ni får la köpa nån annan för 250 :)
Kommentera

Sv: Semi
Åkerman på väg till Brynäs...
Kommentera

« · 866815