Vicke_LKPG: TACK HåVe!! För God kamp. Tsck Mårts o Flygis, för att Ni skakar runt o skickar in huller om buller. Tack Jämtin, Ward o Pat K! Till slut var det nog erfarenheten o smartheten som avgjorde, det är ju INTE skönspel eller våldsspel som betalar sig. Vi ser fram mot ett E4-derby!!!!
spud: Kanske ingen slump ändå, HV hade ju redan i serien mest utv.minuter, är ju faktiskt Mårts/Flygarns sak att stävja sånt, men det har de aldrig gjort, bara grinat om att Ward skulle hetat Svensson. Tycker nästan liiite synd om Ersberg, från det han fick Honken award har det ju bara blivit...shit!O inte nån större hjälp har han fått. Undra just hur skadad han är? Psykiskt måste detta vara djävulskt tungt för han, oerfaren som han är.
spud: Haha, är den där virriga tränaren något att tacka för?? Hade jag varit HV-fan, så hade jag skämts. Dessutom är Lreif Boork Europas bästa tränare enligt flera experter i media, och isåfall borde väl han även vara Sveriges bästa, inte sant?
gud: Jag gissar att Kenta vid 55 tillfällen under grundserien kommer att uttala följande: -Jag är stolt över grabbarna. Har han någonsin sagt nåt mer än så?
Fan va det är dött är på HV sidan då... kom igen nu va!? Ni var inte tillräkligt bra denna säsongen, så upp med humöret och börja skriv lite! Nåt som är posetivt med HV, är att man bytt bort en satans sjuk tränare som tror att HV är världsbäst när dem inte är det, och istället bytt in en tränare som verkar mer förvirrad än dem flesta, en verka vara en tränare som drar i sig ett par glas whisky innan match... så som han svamlar i intervjuer innan match... dyngrak?
Tsck Mårts o Flygis, för att Ni skakar runt o skickar in huller om buller. Tack Jämtin, Ward o Pat K!
Till slut var det nog erfarenheten o smartheten som avgjorde, det är ju INTE skönspel eller våldsspel som betalar sig.
Vi ser fram mot ett E4-derby!!!!