Lider enormt med er.. den här jäkla lockouten som sabbar slutspel för er :/ usch.. var otäckt att se mårts i intervjun efter matchen idag, han såg tårögd ut..
Nya tag nästa år hvblå! Är övertygad om att ni är topp4 nästa år.. Bit ihop och kom igen!
pontare: Tänkte på en sak när jag såg intervjun med Davidsson. Han lät som att det var i dagens match slutspelschansen försvann. Mycket konstigt. Jag hade för mig att man spelar 50 omgångar. HV har ju haft ganska lång tid på sig för förändringar/förbättringar. Men det är väl lite som kvicksand. Ju mer man sliter och kämpar för att ta sig upp, desto djupare sjunker man ner i skiten om man inte lyckas. Bara att ta nya tag nästa säsong. Tack för i år!
tjobba: Kan du inte lida lite med alla oss stackars brynäs-jävlar som skall genomgå skärselden om 2 veckor. Vad är en missad slutspelplats mot detta? Förövrigt verkar denna GB mest befolkas av andra lags supportrar. Har HV-gänget grävt ned sig fullständigt???
HV-folket diskuterar bl.a. sina inre angelägenheter på hvfantasten.com. Gjorde så i stor omfattning långt innan denna sajt såg dagens ljus. Något liknande kan väl urskiljas också hos FBK, DIF och SSK?
Nya tag nästa år hvblå! Är övertygad om att ni är topp4 nästa år.. Bit ihop och kom igen!