HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

Truppen spikad?

« · 286322 Till forumet

Sv: Truppen spikad?
fröken småland: så du har sett honom spela kontinuerigt i St John deta året för att kunna göra jämförelsen med hru han spelade i djurgården?
Äh, lägg ner nu.
Kommentera

danoj: Lägg av själv! Jag gillar inte honom å det får du faan acceptera!
Kommentera

fröken småland: Möjligt, men du har fortf inte förklarat varför han är dålig, är det för att du inte gillar honom, blir han automatiskt dålig då?
Nej kära du, hockey funkar inte riktigt så, om du antyder något så vill jag mfl veta varför du antyder som du gör, och du har inte kommit med något som hellst bra argument hittils, får se om du lyckas bättre nästa gång, jag tvivlar.
Kommentera

fröken småland: att du inte gillar han som person är ju tydligt men att säga att han är sämre nu än när han spelade i DIF tyder på dåliga kunskaper.
Kommentera

MoK GG: Det är inte som person, det är som spelare
Kommentera

fröken småland: Men vad har du för belägg när du säger att han är sämre nu än när han spelade i DIF?
Kommentera

fröken småland: Men snälla nån, kan du MOTIVERA dina påståenden, tydligen inte eftersom du ena stunden kastar ur dig dom mest befängda saker utan att klargöra varför det är som det är enligt dig, för övrigt fick jag rätt i min gissning hur du skulle svara nästa gång.
Kommentera

fröken småland:

Personligen har jag aldrig heller gillat Tellan men det är bara att böja sig för fakta. Grabben gjorde ett kanon-vm. Hur bra han har varit i St John vågar jag inte svara på då jag ALDRIG NÅGONSIN (i likhet med de flesta?) sett dem spela. Bara att acceptera, Sverige har minst 3 målvakter som är bättre än Liv just nu. Bara att hoppas att Stefan Liv skärper till sig och satsar seröst på sin karriär denna säsongen och inte bara på träningarna med Detroit.

Med HV & Liv mot guld 2004!!
Kommentera

TobbeA:

Right on!
Själv suckade jag tungt när jag fick se att Tellan skulle stå, men såhär i efterhand kan man inte gärna klaga på det. Han spelade faktiskt riktigt bra, även om det svider att erkänna.

Vad gäller hur bra han varit i sitt klubblag så är det nog som du säger, INGEN av oss här (varken fröken s eller danoj, eller?) har sett hur han spelar där. Rätt meningslöst att dra upp det.

Vad gäller Liv så har han tyvärr inte imponerat sista säsongen, tar Detroit över honom gör både dom och Liv ett enormt misstag! Liv måste bli jämnare, och mycket bättre i spel med klubban, för att ha en chans "over there". Det är iallafall vad jag tror...
Kommentera

Dysso: Klagar du på att HV är dåliga??????????? De är Seriens BÄSTA lag
Kommentera

HV71 lover nr 1:

Va?
Kommentera

Dysso: Var visst inte bara jag som inte förstod vad, ähum, den sk "skribenten" menade ;)
Kommentera

danoj:

Men det var många frågetecken. Det blev jag lite imponerad av, jag hade aldrig kunnat skriva så många på en gång. Får nog hårdträna...
Kommentera

Dysso: Ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt man kan dra vissa slutsatser av vederbörandes inlägg, och framförallt när man ser så många tecken på en och samma gång, personen i fråga lär inte vara lika gammal som GUD ;))
Kommentera

danoj:

Risken finns nog. En person från lunargeneration...
Han får nog inte dricka av gud's läsk. :)
Kommentera

« · 286322