Det är många TIK:are som är rasande över två situationer igår, med all rätt. Jag hade också varit rasande - precis som jag var när Viktor Lodin och Walli Walterholm gjorde EXAKT samma sak tidigare denna säsong. Glöm inte det innan ni smutskastar en hel klubb och dess supportrar. En titt i spegeln då och då skadar sällan.
kaofl: Kan ha att göra med att detta inte är Lövensupportrarnas "riktiga" forum - det är inte här folk hänger. Så ja, det stämmer att jag skrivit mer inlägg där än vad jag gjort här den senaste månaden (med tanke på att jag skaffade ett konto här iförrgår typ).
JoseGonzales: Behöver iofs inte vara 5+, det ”räcker” med att man anser att smittspridningen inom laget inte är under kontroll. Vilket iofs kan vara ännu värre...
Lub: Det låter ännu värre tyvärr.. skönt att timråboken kan släppa sina konspirationsteorier nu iallafall då det är sjukvården som tagit proven. Fast dom kanske tror att Kenttä har NUS i sin hand också 😏
Lub: Det skulle fan i mig inte förvåna. Det ligger då definitivt i SHL-pamparnas intresse att så blir fallet, om just den osannolika möjligheten på nåt 'omöjligt' sätt ändå skulle bedömas som 'möjlig', eller 'nödvändig'...
JoseGonzales: vilka 5 har covid? Det skulle jag vilja veta..men det är sekretess. Jag kan nästan hugga av min egen hand på att INGEN jävel i Löven har covid. Allt det här är påhitt..
snushane: Otroligt löjlig kommentar. Men du verkar skriva före du tänker ibland. Lägg gärna upp ett klipp när du hugger av dig handen, ser det gärna.
NUS är såklart också i Kenttäs ficka, så dom fejkar testen såklart för lövens räkning. Jorden är platt, det är Bill Gates som skapat Covid osv. Foliehatt.