poffa: Nej. Jag har inte hittat något än. Så fort jag får reda på det ska du få veta.
Danoj: Ja, Frölunda kommer nog med största sannolikhet fortsätta dominera. Kampen i J-18 kommer garanterat att stå i år igen emellan MODO och Frölunda. Båda har presenterat väldigt starka namn som börjar på hockeygymnasierna nu i höst.
MODO kommer att ha ett enormt ungt lag i J-20 kommande säsong, med nästan bara 86:or. Det kommer nog att ta en säsong, men sen nästa tror jag Frölunda får se upp.
BJ: hehe jo. förväntar mig nu att Frögren kommer få en mer framträdande roll efter hans utmärkta slutspel, så Jonsson och Trygg är väl 7:e och 8:e backar.
Det blev inte mer än så alltså? Nä, det är ju otroligt starkt av honom att komma tillbaka efter det att cancern i armen upptäcktes.
Han kan nog göra vad Tobias Enström gjorde i MODO senaste vintern. Skulle inte förvåna mig ett dugg om han tar en ordinarie plats i FBK:s A-lag kommande säsong.
Predator: Kom ihåg när nyheten släpptes. Snacka om chock man fick då. Om jag inte misminner mig så fanns informationen även på NHL:s webbplats. Men visst så ung när det inträffade. Oerhört skönt att det är ok med Jonsson och det ska bli väldigt kul att se vad han kan åstadkomma nästa säsong.
Ja, han anses vara en stor talang både i spelet och kroppsligen, 188 cm och 90 kg.