Juniorhockey

3180 inlägg · 143 ämnen

JVM På TV

« · 1106536 · » Till forumet


Sv: JVM På TV
Blizzard: 4-3 nu är det tryck !
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: fan nu händer det grejjer 4-4 och Burop :)
Kommentera

Sv: JVM På TV
4-4 i spel fem mot tre. Vilken underbar match detta är.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: Och öppet mål i 5 mot 3 och 4 -4. Ska man hoppas på 4-5 i 5 mot 4 nu.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard:

4-4 nu och man hör hur Pierre McGuire drämmer näven i bordet. Engagemang nästan på Wikegård-nivå =)
Kommentera

Sv: JVM På TV
87bth01: haha :) sant
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard:

Puh - reklampaus! Vilken match. Är det bara jag eller är tempot i denna match avsevärt högre än i Sverige-Slovakien-matchen?
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: Så roligt att se anisktsuttryck på ledare och spelare så fort det blir en utvisningssituation. Är det motståndarna så är det alltid utvisning och i 8 fall av 10 så är det inte i närheten när det är ens eget lag som gjort något.
Kommentera

Sv: JVM På TV
MorganaLefaey: Pat Quinn är världsmästare på just detta. Hans ansiktsuttryck är verkligen ett sätt att sätta press på domarna.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: OJOJOJ 4-5 TILL RYSSLAND!!
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa:

Och 5-4 till Ryssland!
Kommentera

Sv: JVM På TV
Ojojoj. Ryssland leder med drygt två minuter kvar. Och det är dödstyst i arenan.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: Nä jag tror jag ska lägga mig nu. :)
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: detta blir en rysare!
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: Förvånar mig inte om de kvitterar.
Kommentera

Sv: JVM På TV
5-5 Helt sjuk match!!
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: VILKEN JÄÄÄÄVLA MATCH
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: Ja, vad ska man säga? Jag beklagar alla de som inte sitter uppe och ser detta.
Kommentera

Sv: JVM På TV
MorganaLefaey: ja ha!
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: Helt otroligt. Man blir galen. Hur många liv har kanada? 3 år på raken kommer de spela sudden i finalspelet. De vinner säkert guld i år också.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard:

Herregud...
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: ja, den här matchen var hur bra som helt allt finns i den, vilken dramatik!

Hur blir det nu? 10min förlängning sen straffar?
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: Ja. 10 minuter Sudden Death. Om det inte är avgjort då blir det straffläggning.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: Ok, tur att inte Sverige spelar den här matchen då hade mna ju fått hjärt attack!
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa:

4 mot 4 är det visst också
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: ölen håller ju på att ta slut.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: ALLA står upp i hallen :P
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: dom som vinner detta, snacka om att ah fördel i finalen. Dom klarar verkligen press då!
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard:

Herregud vad spännande. Ryssarna kommer inte ur zon, de hoppas nog på straffavgörande.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: Och det kommer avgöras på straffar. Grymma öde.
Kommentera

Sv: JVM På TV
87bth01: Snacka om att man inte vill ha straffar. Den här matchen borde få avgöras på riktigt vis.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: Måste lägga in sekunder i infon om inlägget också. Så himla lång tid kan jag inte ha varit efter. Jag måste lära mig skriva kortare inlägg.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: m, tänk att ta en straff inför alla i en galen arena! RYSARE
Kommentera

Sv: JVM På TV
Och Kanada vinner.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard: kanada! ja vad ska man säga......
Kommentera

Sv: JVM På TV

Blizzard: Det var det de. Jag hade gärna faktiskt sett att de fått på nöten av ryssarna på hemmaplan. Men nu får det väl vara upp till svenskarna istället att göra det. Men det blir nog en otroligt hård nöt att knäcka.

Natti natti på er. Jag skulle ju inte ens se matchen.

Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: finns det något ställe man kan se statistiken för alla mål? tid,ass etc :)
Kommentera

Sv: JVM På TV
Blizzard:

www.iihf.com borde vara det bästa stället.
Kommentera

Sv: JVM På TV
87bth01: Tackar :)
Kommentera

Sv: JVM På TV
Det blir nog Kanada som vinner finalen.
Kommentera

Sv: JVM På TV
JOY: nä nu ska vi vara postiva tror Sverige vinner med 3-2.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Bulanov från Ryssland och en Schweizisk domare blir rättsskipare i finalmatchen mellan Sverige och Kanada. Bra eller dåligt? Ingen aning. Håller de för trycket så kan de löna sig för oss.
Kommentera

Sv: JVM På TV

Poffa: Jag har ett dilemma. Ska jag gå och taktiksova och kliva upp när den börjar med risk för att vara helt sänkt då? Eller ska man plåga sig fast än man börjar bli supertrött?

Jag funderar vidare....

Kommentera


Sv: JVM På TV
Frisco: Jeppski.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: bli att vara vaken här. Sova kan man göra när man dör som det brukar heta.
Kommentera

Sv: JVM På TV
ante08: hoppas ingen tog åt sej av det där inlägget. Menade inget dumt med det.
Kommentera

Sv: JVM På TV

Hur är vibbarna hos er då....

Tar vi Kanadickerna i Lejonets kula?Får Oscar Möller borra ner den svenska flaggan i mittcirkeln efter matchen?Kommer Wikegård få gråta efter matchen?Blir Markström matchhjälte?Kommer Victor Hedman dominera matchen?Kommer Lasu proppa Tavares?

Jag är positiv svarar ja på alla dessa frågor.

Runt halvfem imorron bitti får Oscar Möller göra samma sak som Roger "Bullen" Berglund? gjorde -81,alltså lyfta J-VM bucklan mot skyn.

Kommentera

Sv: JVM På TV
Bissett19: Som jag hoppas att du har rätt. Och blir det så kommer grannarna vakna av ett glädjeskrik som kan få mig vräkt. Och du, Wikegård kommer inte vara ensam om att gråta glädjetårar utifall att Sverige vinner.
Kommentera

Sv: JVM På TV
Poffa: nä den här matchen kan bli i samma klass som. När fotbolls svenskarna spelade bronsmatch i fotbolls VM 1994.
Kommentera

« · 1106536 · »