gripen66: Nej, jag tror att det var planerat att låta Ville stå mot Bajen. Han skrev på för nästa år i torsdags och var väl värd chansen. Övergången till Leksand har nog varit klar länge, men släpptes tidigt tack vare att Backlund inte skulle stå. Dessutom var 11-2 matchen en god avskedsföreställning för nr26.
Inte ens Backlund hade nog för övrigt hindrat förlusten mot Bajen. 24-6 i baken i skott i en period är nog rekord för året. Var nog inte mycket gnista i den matchen.
Nåväl. Grattis till en god målvakt. Vår center Brett Harkins håller Backe som favorit till målvaktsplatsen mot Bales då han spelat med båda i sin karriär.
t0rre: Det tror inte jag.... fast jag inte har sett någon av dom spela... Fast vad vet jag??? =) Får se må bäste man taförsta platsen...
Juste på www.Superstars.nu så tyckte jag att jag såg att Jarmo hade sagt att hans mål var att dom båda bålvakterna skulle stå varanna match... vi får se.........
ja har sett båda spela bales verkar stabil och backlund va bra i ALLSVENSKAN men om inte ja har helt fel så var Fransson dominerande målvakt i allsvenskan...
Tror han kan bli något stort!! :)