Ja,själv mådde jag väldigt bra när LIF ramlade ur, Jag ser hellre Mora IK i elitserien,dom verkar ha ett ruggigt lag nu med en ny kanadensare. Heja BRYNÄS!!!
bajenmattias: Var har du fått det ifrån att Mora är vedhuggarlag? Om du kan dra dig till minnes så var det 2 avslagna fingrar från LIF:s spelare i serieupptakten,är inte det "vedhuggarfasoner"? Kasta inte sten i glashus!På tisdag vinner vi:Forza BRYNÄS!!!! Och senare kommer Mora IK till eliten efter att ha kvalat ut LIF!
Mora-Bo: Hoppas inte för mycket bara - du blir inte lika besviken då!
Att mora skulle ha nåt att hämta i ES är en en morings våta dröm. Att mora skulle ha nåt att hämta i Kvalserien är en utopi. Att mora skulle lyckas i SA skulle betyda att dom inte blev sist!
Ni har varken material, viljan att satsa eller traditionen av att vara vinnare i mora. Ni är och förblir ett Allsvenskt lag. Den enda anledningen till att Leksand spelade i Allsvenskan ifjol var för att visa mora hur mycket sämre än oss ni verkligen är. *LOL*
Du hade tydligen ingen kommentar till de avslagna fingrarna..... Se´n kan jag ju också påminna dig hur jävligt nära det var för några år sen när LIF-MIK möttes i Leksand och MIK hade LIF på "gaffeln" när ett jävla Lesands-Mongo drämde en flaska i plexit med avbrott och omspolning som följd.Då om nån gång var Läck-sand jävligt illa ute och Mora på "hugget" Nej det är klart att Mora ska ligga i elitserien,här som vi har dom stora industrierna som sponsrar typ WI-BE,FM Mattsson Mora Armatur,alla Östnorsindustrierna,vad har Läck-sand?
Jag ser hellre Mora IK i elitserien,dom verkar ha
ett ruggigt lag nu med en ny kanadensare.
Heja BRYNÄS!!!