Leksands IF

26768 inlägg · 1367 ämnen

Bara busar i leksand?

« · 391456 Till forumet

Bara busar i leksand?
Enligt superstars sida så är Magnus Österby klar för Leksand.....en halvhyfsad back.....drar på sig en del matchstraff.... 100 utvisningsminuter.....Totalt 6 poäng (1mål 5 ass) på 60 matcher i mif den gångna säsongen...

Är detta verkligen vad leksand behöver???
Kommentera

Sv: Bara busar i leksand?
Zcootah: Någon ska väl ersätta Holm?
Kommentera

Dragan 2k: hmm dom har ju redan Hermansson ,Rautee (nya finnen....sägs vara en retsticka de me).... tror dom värvar österby som defensiv back i så fall...
Kommentera

Nu är det dessutom klart att Miska Kangasniemi spelar för Malmö
Kommentera

Zcootah:
Kung Österby kommer att dominera i Leksand. Det är en j##la stor skillnad på Holm o Österby, den ena kan spela ishockey den andra kan bara deltaga .....
Kommentera

Joinzzon: Holm är faktiskt inte så dålig som många tror......han gör det han är tillsagd att göra...han är inte direkt värvad för att gö poäng....han kan gö poäng också......du skulle ha sett han i IFK Kumla där öste han i poäng
Kommentera

Zcootah:
Jag har sett Holm i Kumla när de spelade i Allsvenskan o han imponerade inte då heller ....
Sedan har jag även sett Kung Österby nita Kåberg oxå i matchen mellan Kumla o Rögle för en sisådär 5 år sedan :-)
Kommentera

Joinzzon: hmm ja mena inte 00/01....ja mena 01/02 (Div 1 Västra) då öste han in poäng....hmm kåberg är inte direkt min favorit...så österby får gärna spöa han igen.... i t.ex mästarcupen
Kommentera

Zcootah:
Vad jag menade med Holm är att han har stora begränsningar i sitt spel på högre nivå. Att ösa in poäng i Div 1 är ju inte så svårt. Skulle t.ex Jensa spela i Div 1 skulle han ju lätt göra 100 poäng.
Kommentera

« · 391456