Leksands IF

26771 inlägg · 1367 ämnen

Bäst i år igen!!!

« · 362159 Till forumet

Bäst i år igen!!!
Aftonbladet/Sportbladet har publicerat sin årliga klackrankning! Som vanligt ligger Leksands fans högst av hockeyklackarna!

Se Länk!
Kommentera

Sv: Bäst i år igen!!!
nyz: Härligt att jobbet och halstabletterna man lägger ner ger nån belöning, nog för en leksands seger duger åt mej
Kommentera

nyz: Hur rankar dom egentligen klackarna? Bara efter hemmamatcher eller även borta? För måbnga klackar verkar antingen leva på gamla meriter eller på att dom har bra tryck hemma.
Kommentera

MoK:
Självklart så går det inte o ranka klackar i olika sporter mot varandra, sedan har ju tydligen storleken en väldigt stor betydelse ;-)
Jag menar Masarna har ca 3500 personer i snitt, men hur mycket till klack har man? Nada
Samma sak med Bofors. Det ända man sjunger är, vi älskar Bo Fors WOW.
Kommentera

MoK: Jag tror dom rankar dom efter hur dom är i genomsnitt.. Leksand vann hockeyn för att dom har både bra tryck hemma som borta.. och leksands klack består ju inte bara av superstars utan också tokiga masar som kommer på besök ibland och på borta matcher. Tokiga masar ska ju invadera jönköping på tisdag (se länk) Jag är iaf stolt att jag får tillfälle att stå i klacken och stötta mitt lag ibland
Kommentera

MoK:

Det är inte klackarna som rankas utan publiken i sig.
Kommentera

Danne_L: precis, publiken! rätt!
Kommentera

Danne_L: Måste ju vara oubliken i sej då vissa lag inte hör hemma på den listan. Men hette det inte klack ranking? Ge FBK lite motgång så kommer dom ramla ur topp 50 listan direkt. För större medgångspublik får man fanimej leta efter
Kommentera

« · 362159