Leksands IF

26768 inlägg · 1367 ämnen

Ett Råskinn Tack!!

« · 700728 Till forumet

Ett Råskinn Tack!!
Är det var Leksand behöver för att få lite jävlar annama i Laget ??

Nån som Jämtin, Kåberg, Ledin, Torrki, Tobias Holm m.m

Vem vill du helst se i leksand ??

Sj föredrar jag nog Holm! Ledin är jag glad om jag slipper!!
Kommentera

Sv: Ett Råskinn Tack!!
mattias - 74: ja skulle vilja se nån liknande Lupaschuck/Angell som är är tuffa inte viker sig, lite småfula men som ändå gör poäng o inte bara sitter i båset!
Kommentera

Diaz:

Torkki gör ju mål också han är uppe i 4 nu tror jag i slutspelet. Vore nåt..
Kommentera

Hmm...
Arbetar sig den gode mattias - 74 fram till att vilja ha M.Toukko i sitt lag? 

Kommentera

Metal Guru:

Hehe, det här börjar bli en ganska intressant tråd.
Kommentera

Metal Guru: Ett råskinn betyder inte per automatik att man ska vara en hälsovådlig, ojuste och regelvidrig spelare... Däremot bör man vara hänsynslös mot sig själv i stridens hetta och våga gå in i situationer som med största sannolikhet leder till att man får ont. Allt för lagets bästa.
Kommentera

Bengt:

Jag vill inte ha ledin. men heslt en spelare som står opp för sitt lag i 110 % och gärna tar ett matchstraff för att tända laget m.m. Däremot vill jag inte se nån yxhuggare i stil med Nordström eller Stefan Bergkvist..
Kommentera

Metal Guru:

Nej han vill jag inte ha men hellre honom än Ledin...
Kommentera

mattias - 74: av dem på din lista föredrar jag kåberg alla dagar om vi inte har råd/eller om kåberg inte vill spela i LIF så tar jag gjärna holm

per ledin är dock mer powerforward än agiator och spelare av den typen bähövs också, men han har kontrakt med FBK
Kommentera

Falahk:

Jag vill inte se Ledin i Leksand. Han är den mest patetiska hockeyspelare jag sett.. Eller som nån modoit uttryckte sig.. ett skämt..
Kommentera

mattias - 74: jag skulle gärna se Ledin i Leksand....ha va grymt bra i Luleå...

:)

Kåberg
Toukko
Torkki
är ju andra liknande spelare :)
Kommentera

mattias - 74:

Är det någon som är ett skämt så är det ju Kåberg .....

Ledin står upp i ALLA lägen, men det gör fan inte fjanten med de vita grillorna o handskarna ...
Ledin är en tuff spelare som tar o ger en massa stryk. Sedan kan han spela hockey med ... till skillnad från fegisen från Kumla
Kommentera

Db_04: Du glömmde Jonny Oduga där =)
Kommentera

Projta:

Odouya har ju blivit en riktigt bra hockeyspelare sedan han mkom till frölunda, men visst han kan slåss om han måste men vi behöver en retsticka...
Kommentera

mattias - 74:

Oduya var en bra hockeyspelare i DIF också, skillnaden var att Wikegård använde honom på fel sätt.
Kommentera

DIForever: Nja varför de, han fick bort Hrcroff i Mora ett antal gånger iaf =)
Kommentera

DIForever: Oduya var bra redan på den tiden då han spelade i Hammarby. Sen använde som sagt Wikegård honom en aning felaktigt.
Kommentera

mok:

Jag såg Odouya en match i hammarby men då vevade han mest och slog Niklas eriksson blodig i en träningsmatch men jag såg som sagt bara en match då...

fast han är ju klart en helt annan typ av hockeyspelare nu!!
Kommentera

mattias - 74: LHC's Patric Blomdahl kanske skulle vara nåt
Kommentera

Falahk:

Nej vi behöver nån som kan göra mål också! Han visade prov på idioti och dåligt omdöme igår..
Kommentera

« · 700728