Dom skrev en väldigt intressant atikel i sportbladet igår, Det handla om Leksands minst betalda spelare nämligen Jesper Ollas. Den killen har verkligen en framtid tycker att Pirro ska sätta in Ollas i Ryder o Karlberg kedjan. Dom har spelat ihop och det gick riktigt bra tycker jag.Så Pirro Satsa på Ollas nu!! och låt honom utvecklas
Db_04: Asså varför har Leksand så jävla svårt att hålla en ledning?? från 0-2 till 3-2 vad fan är felet? Det har alltid varit så för Leksand... Är det bara jag som kommer ihåg Leksand-Frölund för 2 år sen när leksand lede med typ 7-0 och på 1 period vände VF och gjorde 7-7 när det va 0.08 sekunder kvar av matchen o vann sen i förlängnigen. då höll jag på att kasta ut tv:n o samma jävla problem finns fortfarande kvar vad är felet? backar dom hem för mkt o blir passiva? kan någon svara mig på detta???
Svella: Hedberg? 4 insläppta på 17 skott? nu är det dags att sätta in backlund? o ge honom en chans för jag tycker att Hedberg är allt för ojämn ibland är han riktigt ra o bland riktigt dålig sen vet jag ju inte om det va försvarets fel... men men tycker att man borde pröva att byta. Jag vet att det är det värsta man kan göra... Men jag tycker det är värt ett försök
mattias - 74: Asså inse du kan lägga ner det där. Du kanske tycker att Hedberg håller samma klass som Dunham? Hedberg är för ojämn när man släpper in 4 mål på 17 skott då är det illa. Jag tycker inte Hedberg har imponerat så mkt 1-2 matcher tycker jag att han har spelat ganska bra men bara 1 match då han va riktigt bra... Men visst jag håller med om att sätta in backlund är ganska sjukt.. men jag är desperat ffs mitt förtroende för Hedberg sjunker mer o mer. Helt enkelt tycker jag inte han håller klassen han kan bättre men när ska han lyfta oss mot ES?? i såfall är det dags att han storspelare lite. Titta på Dunham han har hållt 3 nollor. Din ide om att bänka Persson va inte heller specielt bra.... han har gjort 1 mål o 3 assist på 2 matcher men men. så om inte Hedberg bättrar sig nästa match måste någon göras!!. jag är trött på att dom får en ledning o sen kan dom inte hålla den!! det är så typiskt Leksand.
p j davydjoos: Det står längre ner i ett annat inlägg att det kan va försvaret också. Men jag har väll sett Hedberg spela flera gånger... och jag har sett Dunham visst får han mkt hjälp av sina backar men han är ändå han som håller 0:an i slutändan
mattias - 74: Det tror jag med....Backe vill nog va förstemålis så han drar nog till nån allsvensk mindre klubb som tror på han ....kanske skellefteå ? ;)
mattias - 74: Ja det är helt klart att Hedberg är bättre men han har inte spelat bra tycker jag... och efter som att det inte verkar som att han bättrar sig så kan man lika bra testa. Men visst jag förstår att du reagerar på dethär sättet. Det är en ganska konstig idee